Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Startují Droxi lékárny nový trend?

Redakce MAM12. 2. 20072. 7. 2019

Síť drogerií Droxi zahájila novou strategii a oproti dřívějšku své lékárny začala komunikovat na samostatném letáku. Do té doby totiž inzerovala své lékárenské obchody jen v rámci letáků, které primárně sloužily jako promo drogistického zboží. “Droxi je mezi lidmi zakořeněná jako drogerie, přestože už nějakou dobu nabízíme nový produkt, něco jako drug store, kombinaci plnohodnotné lékárny a drogerie,” vysvětluje důvod samostatné komunikace lékárenského sortimentu Michael Vanžura, vedoucí oddělení lékáren Droxi.
Lékárny Droxi prodávají léčiva jak volně prodejná, tak na předpis, ale také širší sortiment drogistického zboží, a to na větší ploše, než je u lékáren obvyklé. “Chceme být řetězec zaměřený na zdraví lidí,” doplnil Vanžura. Na zdraví se zaměřila také konkurenční síť Drogerie Markt (DM), která však namísto lékárenského sortimentu vsadila na kampaň “DM – Žijme zdravěji”, v rámci níž komunikuje produkty související s aktivním životem od cereálií přes potravinové doplňky po sprchové gely a deodoranty.

Roční období a cena
Droxi upozorňuje na aktuální nabídku na daný měsíc. “Letákem komunikujeme zboží, které charakterizuje dané období. Například v jarním období nabízíme přípravky na podporu imunity,” upřesňuje Vanžura. Na letácích je výrazně komunikována i nižší cena volně prodejných léků ve srovnání s cenou doporučenou.

Co na lékárny říká Schlecker?
Droxi lékárnu kromě letáku zatím komunikuje především na svých webových stránkách nebo v časopisu pro členy Droxi klubu. O dalších marketingových možnostech však rozhodne už německý drogistický koncern Schlecker, který síť Droxi v lednu koupil. Síť drogerií Schlecker, která působí ve třinácti evropských zemích, však v žádné ze svých filiálek lékárny neprovozuje. “Lékárny tak jsou pouze v České republice a pro Schlecker to bude pilotní projekt. Schlecker přijal naši síť drogerií a rozvíjející se systém lékáren a bude v něm pokračovat. Ke změně struktury zatím nedochází,” vysvětluje Michael Vanžura z Droxi.

Své lékárny si vybudují i hypermarkety
Lékáren Droxi je zatím v České republice jen pět, a proto dosud nezpůsobily zásadní nerovnováhu na českém lékárenském trhu. Avšak Droxi naznačila směr, kudy se může ubírat vývoj na lékárenském trhu. I další řetězce totiž mohou začít budovat své vlastní sítě lékáren.
“Trend nastane ve velkých hypermarketech, které začnou budovat svá zvláštní lékárenská oddělení,” domnívá se Daniel Krýsl, obchodní ředitel agentury Amar marketing, která se specializuje na výzkum farmaceutického trhu. Podle jeho slov však lze očekávat eventuální boom lékáren přímo v hypermarketech nejdříve za několik let.

20_1mm7.jpg
Samostatný leták. Droxi upozorňuje své zákazníky na to, že kromě drogerie provozuje také lékárny.

×

Sledovanost TV – 5.týden 2007 (29.1. – 4.2.)

Starší článek

EMI údajně chystá webový prodej hudby bez protipirátské ochrany

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více