Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jak využít kreditky?

Redakce MAM26. 2. 20072. 7. 2019



Právě to se pokusí napravit společnost MasterCard. Cílem její printové a bannerové kampaně bude přesvědčit držitele kreditních karet, aby více využívali jejich potenciál. Kreativní zpracování printové kampaně, vycházející z komunikační platformy “k nezaplacení”, připravila pro ČR reklamní agentura McCann-Erickson. Její první část by měla odstartovat už na přelomu března a dubna. Druhá část kampaně se připravuje na období září-říjen. Kromě tištěné in-zerce budou v kampani využity také bannery s odkazem na webové stránky MasterCard.

Kdo je “cílovka”?

Cílová skupina pro komunikaci byla vybrána na základě kvantitativního výzkumu. Způsob využívání kreditní karty, hlavní sdělení a kreativita printové reklamy byly pak otestovány na osmičlenných focus groups. Těch se zúčastnili zejména běžní držitelé platebních karet, část ale tvořili i podnikatelé. Věk respondentů-nepodnikatelů se pohyboval mezi 20-35 lety, jejich čistý příjem v rozmezí 15-20 tisíc Kč měsíčně. Z výsledků kvalitativního výzkumu vyplynulo, že většina “konzervativních” respondentů má kreditní kartu spíše neaktivní a využívá ji pouze v případech neočekávaných výdajů. Naproti tomu se etabluje skupina tzv. progresivních uživatelů, kteří kartu využívají pro pokrytí svých potřeb, přitom jsou si ale jisti, že vypůjčenou částku splatí ještě během bezúročného období.

Šest vyvolených

Pro komunikaci bylo testováno celkem šest sdělení. Nejvíce respondenti ocenili možnost zvolit si délku bezúročného období a věrnostní program, přičemž lépe než sbírání bonusových bodů dopadla možnost čerpat slevy při platbě kartou u vybraných obchodníků. Všechny ostatní výhody, například možnost flexibilních splátek nebo volbu dne splatnosti, hodnotili respondenti také jako vlastnosti, jež by ideální kreditní karta měla mít, zároveň se však neukázaly jako významné při rozlišování karet značky MasterCard.


12obr_karty.jpg



Co táhne? Češi by u kreditek nejvíc ocenili pružnou délku bezúročného období.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 8. týden 2007

Starší článek

Reklamní gigant WPP loni zvýšil zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více