Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Bude Sauna překonána?

Redakce MAM19. 2. 20072. 7. 2019


Vůbec první TV spot Sauna, kterou společnost Import Volkswagen Group (dále jen VW) v roce 2001 realizovala tehdy ještě s agenturou FabrikaDDB na domácí půdě, uspěl v Louskáčku, v soutěži Golden Drum, dostal se mezi 100 nejlepších kampaní Gunn Reportu i do Lürzers’s Archive. Poté následoval narozeninový spot za troubení klaksonů a dále, kromě zdařilé rozhlasové reklamy, většinou již jen adaptace TV spotů i printů. Pro aktuální kampaň s nabídkou u pěti-dvéřového Golfu s klimatizací na leasing si ale VW a agentura DDB v archivu sítě vybrat nemohly. Na-skytla se tak po letech možnost původního českého spotu.

Dvakrát měř, jednou řež
DDB oslovila pět režisérů, z nichž nakonec klientovi doporučila Tomáše Mašína. “Tomáše jsme nedoporučili jen proto, že pro VW již natáčel Saunu. Umí ve spotech ztvárnit každodenní situace s nadsázkou a vtip-nou pointou,” vyjmenovává důvody volby kreativní ředitel DDB David Brada.
Přesto zachycení party myčů oken na jedné z pražských křižovatek neprošlo do nasazení on-air úplně hladce. Marketingová ma-nažerka společnosti Import VW Group Markéta Vojáčková uvedla, že využití placené služby copy advice byl společný krok importéra a agentury. Rada pro reklamu vydala ke konceptu negativní stanovisko, podle něhož skupinka myčů oken vrhajících se mezi auta mi-mo přechod pro chodce odporuje předpisům silničního provozu. Nynější upozornění, že simulovanou situaci není radno napodobovat, je podle Markéty Vojáčkové dostatečné.

Komu Golfa?
Teprve prodejní úspěchy nového Golfu ukážou, zda se jeho dovozci podařilo oslovit zvolenou cílovou skupinu – dospělé nad 35 let a rodiny s dětmi. Ač totiž slogan spotu zní “Není tak drahý, jak vypadá”, poměrně konzervativní Češi podle zveřejňovaných prodejů patrně stále ještě raději volí o něco větší a zároveň levnější a “českou” oktávku. “Positioning Golfu jako značky se u nás výrazně liší ve srovnání např. s Německem, kde je vozem hlavně pro mladší generaci,” potvrzuje David Brada.
Je otázkou, kdy se v Čechách vyplatí Volkswagenu oslovit spíše mladší a progresivní řidiče, než setrvávat v přehuštěném segmentu rodinných vozů.


17obr_auta.jpg


Skrblík na Anglické. Spot motoristům připomíná známou situaci – stání na červené a teenagery toužící po tučné odměně. Ti pucují jen draze a dobře vypadající Golf poněkud lakomého majitele.

×

O finále Eurovize budou usilovat Kabát, Kolář i lidé ze SuperStar

Starší článek

Tuzemská reklama pronikla i na letadla, nástřik koupilo O2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více