Tak trochu si pohrát

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

24obr_DDB_Eveready.jpg


24obr_DDB_Eveready1.jpg
Více světla, méně strachu. Kampaň na světla značky Eveready od agentury Far East DDB, Bangkok.


24obr_DJSchool_Duda.jpg
Škola správných dýdžejů. Groovearte DJ School vás naučí mixovat úplně všechno. Agentura Duda Propaganda, Sao Paulo, Brazílie.


24obr_Pallete.jpg
Výrazná Palette. Barva, která vydrží opravdu dlouho. Agentura TBWA, Istanbul.


24obr_Popthesoda_Cramer.jpg
Chvíli horká, chvíli studená. Je to vaše bývalá přítelkyně v lahvi. Kampaň pro Pop The Soda Shop s alternativními nealko nápoji od Crammer-Krasselt, Arizona.


24obr_Scholz&Friends_Berlit.jpg
Jazyková škola Berlitz. Už žádné zmatení jazyků. Scholz & Friends, Berlín.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.