Reakce na Vertigo

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Drahý pane Paule Matthewsi, již dlouho jsem si nepřečetl takovou pitomost, jako že jich je v novinách hodně. Váš příspěvek z oblasti živočišných druhů je přinejmenším rozporuplný. Mám lehce jiný názor, ale než se k němu dostanu, rád bych se zeptal, jak dlouho vám trvalo, než jste prozřel, že práce ve velikých agenturách je na vymření a že novým trendem je cesta dolů? V tom případě se domnívám, že popíráte evoluci.


21obr_vertigo2.jpg



Díky každopádně za upřímnost, že co jste se naučil ve veliké agentuře za její peníze, rád a s láskou budete předávat do malé agentury, respektive ji učit to, co zatím velké agentury neumí. Asi jste dělal pouze v agenturách, kde jste si prošel peklem, vystresovaný tím, že na vás nikdo nebere ohled, jak sám říkáte. Připadal jste si jak bezvýznamné kolečko. Udělal jste chybu. Měl jste zkusit pracovat v BBDO, kde je vše postaveno na našich lidech, na vzájemném respektu, maximální zodpovědnosti každého jednotlivce. V rámci naší sítě existuje univerzita pro další rozvoj našich lidí. Jsem přesvědčen, že většina velikých agentur si uvědomuje to nejdůležitější a nejcennější, co má. Je to člověk, jeho osobnost, individualita a motivace. Ale to platí jak pro obrovské mezinárodní agentury, tak pro ty lokální. A co se týká stresu: ano, ten naši lidé mají a jsem tomu rád. Bez stresu v pozitivním smyslu slova ze sebe nevydáte pro klienta to nejlepší.

Váš „dinosaurus“ Marek Šebesťák,
ředitel BBDO Group Praha

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.