Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Strhne se rvačka o  prodej vstupenek?

Redakce MAM12. 9. 20052. 7. 2019


Vstupem společnosti CTS Eventim na český trh by se mohl ještě většímu počtu lidí zjednodušit nákup lístků na koncerty v zahraničí, ale také zvětšit nabídka domácích akcí. To jsou ale pouze úvahy. Společnost CTS Eventim zatím nemíní prozrazovat, co v Česku chystá. Ví se pouze, že má zájem o východní Evropu. Firma nehodlá sdělovat podrobnosti expanze ani příštích aktivit.
Podle slov šéfa firmy Klause-Petera Schulenberga je jejich jednoznačným smyslem větší prodej přes internet v rámci celé Evropy. Právě v rámci této strategie považuje svou velikost za výhodu, na které bude stavět. Už dnes je to 70 tisíc akcí ročně s třiceti miliony vstupenek. Co se týká Česka, společnost tu má již dva roky registrované internetové domény, které využívá k prodeji lístků v Německu.

11obr_vstupenky.jpg ()Lákavé možnosti
Není ani jasné, zda bude mít CTS Eventim zájem prodávat také lístky na tuzemské akce, jež nebude organizovat. V tom případě by byla její hlavní konkurencí společnost Ticketpro.
Podle Simony Matějkové, ředitelky marketingu a péče o pořadatele z Ticketpro, český trh další takto zaměřenou společnost nepotřebuje: „Český trh je rozhodně nasycený. V rámci rozvoje jsou potřebná pouze nová místa pro konání akcí.“
I přesto hledá Ticketpro nová prodejní místa. V rámci kamenného prodeje má přibližně 100 středisek, začíná však spolupracovat na poskytování svých služeb například s Palace Cinemas; s otevřením podobných míst počítá i jinde.
Ticketpro vnímá svou sílu právě ve specializaci na prodeje lístků. Pořadatelé podle jejich názoru oceňují, že tak nedochází k preferenci žádné z akcí. V konečném důsledku však bude rozhodovat cena: jak pro partnery, tak pro konečné zákazníky.

Co přinese internet
Ať už bude CTS Eventim prodávat jen „své“ lístky, či nikoli, zatím vyjádřil zájem pouze o on-line komunikaci. Výhodami internetu jsou jednoznačně nižší náklady a pohodlnější nákup. Ze zdrojů CTS Eventim se touto cestou prodá v Německu 22 % lístků, ale v Británii 50 %, a v USA dokonce 70 %.
I v ČR se dnes už prodává více než 15 % lístků právě tímto způsobem. Také společnost Ticketpro chce proto do budoucna víc využívat tzv. e-tikety: zákazník si je zakoupí přes internet a pak doma sám vytiskne.
Když CTS Eventim vstupovala na německý trh, objevilo se stejné množství otázek. Poté nastal boom internetu a její příjmy rychle vzrostly. Později však přišel negativní dopad, neboť mnoho akcí nepřineslo očekávané výsledky.

Zavřít reklamu

La Halle odešel z ČR

Starší článek

Obce budou moci omezit pouliční reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: YouTube - kancelář prezidenta Ukrajiny

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.