Škoda dala hlavy dohromady
Reklamní agentura Cayenne Communications je známa tím, že vytváří kampaně pro každý nový model škodovky, patřící koncernu Volkswagen. Rovněž Leagas Delaney má s reklamou na vozy této značky četné zkušenosti: je autorem sponzoringové kampaně Škoda Auto na Tour de France; její spot na Octavii Combi byl vysílán v 54 zemích na stanici Eurosport. Spojení pražských a hamburských kreativců tedy není takovým překvapením. Otázka spíše zní: čím přispěli zahraniční kreativci k imageové kampani komunikující historii české značky?
Svět toho ví málo
Možná že to byl právě jistý nadhled „cizinců“ ve vnímání značky Škoda, který v Mladé Boleslavi potřebovali, aby vznikla kampaň srozumitelná všem. Spot, v němž se lidé z různých kontinentů vyznávají ze vztahu k historickým i moderním vozům značky Škoda, má totiž podle vedoucího komunikace Škoda Auto Rolfa Schuhmanna vysílat poselství dlouholeté tradice a zároveň internacionality. „Zjistili jsme, že mnoho lidí neví ani o stoleté tradici značky Škoda, ani o jejím mezinárodním zastoupení ve více než 80 zemích světa,“ dodává Schuhmann.
Kampaň je kromě ČR nasazena i ve Francii či Rakousku. Uvedení spotu do vysílání záleží podle Schuhmanna na aktuálních rozpočtech firmy v jednotlivých zemích. Alternativním reklamním nosičem v této kampani je kinoreklama, promítání spotu na veletrzích, tisková inzerce a POS materiály.
světaznalá škodovka. Ve výčtu oblíbených modelů včetně původního vozu Laurin & Klement by se asi řada embéček a stodvacítek vyjímala až příliš. Známé přitom byly také, i když jen u sousedů.
Podobné zprávy


Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio


Evropská databanka je novým členem AČRA MK


Eurobasket je víc než MS v hokeji

