Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Škoda dala hlavy dohromady

Redakce MAM19. 9. 20052. 7. 2019

Reklamní agentura Cayenne Communications je známa tím, že vytváří kampaně pro každý nový model škodovky, patřící koncernu Volkswagen. Rovněž Leagas Delaney má s reklamou na vozy této značky četné zkušenosti: je autorem sponzoringové kampaně Škoda Auto na Tour de France; její spot na Octavii Combi byl vysílán v 54 zemích na stanici Eurosport. Spojení pražských a hamburských kreativců tedy není takovým překvapením. Otázka spíše zní: čím přispěli zahraniční kreativci k imageové kampani komunikující historii české značky?

Svět toho ví málo
Možná že to byl právě jistý nadhled „cizinců“ ve vnímání značky Škoda, který v Mladé Boleslavi potřebovali, aby vznikla kampaň srozumitelná všem. Spot, v němž se lidé z různých kontinentů vyznávají ze vztahu k historickým i moderním vozům značky Škoda, má totiž podle vedoucího komunikace Škoda Auto Rolfa Schuhmanna vysílat poselství dlouholeté tradice a zároveň internacionality. „Zjistili jsme, že mnoho lidí neví ani o stoleté tradici značky Škoda, ani o jejím mezinárodním zastoupení ve více než 80 zemích světa,“ dodává Schuhmann.
Kampaň je kromě ČR nasazena i ve Francii či Rakousku. Uvedení spotu do vysílání záleží podle Schuhmanna na aktuálních rozpočtech firmy v jednotlivých zemích. Alternativním reklamním nosičem v této kampani je kinoreklama, promítání spotu na veletrzích, tisková inzerce a POS materiály.


18obr_skoda1.jpg ()


 


18obr_skoda2.jpg ()


 


18obr_skoda3.jpg ()


světaznalá škodovka. Ve výčtu oblíbených modelů včetně původního vozu Laurin & Klement by se asi řada embéček a stodvacítek vyjímala až příliš. Známé přitom byly také, i když jen u sousedů.

Zavřít reklamu

Rada Evropy odsuzuje pronásledování novinářů v Bělorusku

Starší článek

Od loňska máme dvakrát vyšší podíl na trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Packeta

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Eurobasket je víc než MS v hokeji

Mistrovství Evropy v basketbalu je největší akcí, jakou Česko může pořádat, tvrdí David Trávníček ze Sport Investu, který společně s federací událost připravuje.
24. 5. 202223. 5. 2022
Marketing

RTB je „největším únikem dat“ v historii

Data průměrného Evropana jsou denně v rámci „real-time bidding“ vystavena 376krát, ročně jsou takto exponovaná 71bilionkrát.
24. 5. 202223. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.