Půjdou z vily do reklamy?
Oba vyřazení z VyVolených, Hana Gajdošová a Jan Szenteczky, už dostali konkrétní nabídky na účinkování v reklamě. Teprve se však rozhodují a smlouvy ještě nepodepsali. Proto se Irena Maňáková z TV Prima, jež se o další aktivity vyřazených soutěžících stará, odmítla vyjádřit konkrétně. Uvedla jen, že se jedná o dva zcela odlišené segmenty.
Soutěžící z reality show Big Brother zastupuje agentura Nova-Consulting (pracuje však pod názvem Nova-VIP). Podle Adama Kotalíka, tiskového mluvčího projektu, zatím od agentur přicházejí informativní dotazy.
Být sám sebou
Smlouvy s televizními stanicemi soutěžící v jejich reklamních aktivitách nijak výrazně nesvazují. „Záleží na jejich rozhodnutí. Například Hanka i Honza přistoupí na reklamu tehdy, pokud v ní budou sami za sebe,“ říká Maňáková. Účastníci Big Brothera se podle Kotalíka smluvně zavázali jen k tomu, že nebudou účinkovat v jakékoli reklamě, která by využívala souvislosti s Velkým bratrem.
Zkušenosti se zastupováním účastníků reality show – konkrétně SuperStar – má např. marketingový ředitel agentury 6P Oskar Hahn: „Zájem byl dvojího druhu. Někteří klienti pouze oťukávali, jiní přišli s konkrétními nabídkami. Většinu z nich jsme ale po dohodě se soutěžícími odmítli. Jednou z nejlepších nabídek byla spolupráce firmy Haribo s Julianem Záhorovským.“Podle Hahna má reklama zájem o nové, mladší tváře z jakékoliv „odnože“ showbyznysu. Otázka je, která z těchto „osobností“ zůstane na špičce delší dobu.
Správný stereotyp
Na tom, že se Big Brother potýká s nižší sledovaností, podle analytika TV Nova Milana Krumla v případě reklamy tolik nesejde. Důležitější je podle něj charakteristika, s níž se soutěžící v show projevuje, a otázka, zda zapadá do typologie, již příslušná reklama vyžaduje. „Ty nejvýraznější osobnosti si ale televize chtějí ponechat pro další mediální využití ve svých programech, takže vlastní reklamní aktivity zrovna nevítají,“ dodává Kruml.
Půjde Hanka ve stopách Juliana? Zda můžou účastníci reality show počítat se stědrými sponzory pro svou další mediální kariéru záleží i na tom, zda se budou nadále profilovat, třeba po stránce hudby.
Podobné zprávy


Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio


Evropská databanka je novým členem AČRA MK


Eurobasket je víc než MS v hokeji

