Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Půjdou z vily do reklamy?

Redakce MAM19. 9. 20052. 7. 2019

18obr_loga.jpg ()



Oba vyřazení z VyVolených, Hana Gajdošová a Jan Szenteczky, už dostali konkrétní nabídky na účinkování v reklamě. Teprve se však rozhodují a smlouvy ještě nepodepsali. Proto se Irena Maňáková z TV Prima, jež se o další aktivity vyřazených soutěžících stará, odmítla vyjádřit konkrétně. Uvedla jen, že se jedná o dva zcela odlišené segmenty.
Soutěžící z reality show Big Brother zastupuje agentura Nova-Consulting (pracuje však pod názvem Nova-VIP). Podle Adama Kotalíka, tiskového mluvčího projektu, zatím od agentur přicházejí informativní dotazy.

Být sám sebou
Smlouvy s televizními stanicemi soutěžící v jejich reklamních aktivitách nijak výrazně nesvazují. „Záleží na jejich rozhodnutí. Například Hanka i Honza přistoupí na reklamu tehdy, pokud v ní budou sami za sebe,“ říká Maňáková. Účastníci Big Brothera se podle Kotalíka smluvně zavázali jen k tomu, že nebudou účinkovat v jakékoli reklamě, která by využívala souvislosti s Velkým bratrem.
Zkušenosti se zastupováním účastníků reality show – konkrétně SuperStar – má např. marketingový ředitel agentury 6P Oskar Hahn: „Zájem byl dvojího druhu. Někteří klienti pouze oťukávali, jiní přišli s konkrétními nabídkami. Většinu z nich jsme ale po dohodě se soutěžícími odmítli. Jednou z nejlepších nabídek byla spolupráce firmy Haribo s Julianem Záhorovským.“Podle Hahna má reklama zájem o nové, mladší tváře z jakékoliv „odnože“ showbyznysu. Otázka je, která z těchto „osobností“ zůstane na špičce delší dobu.

Správný stereotyp
Na tom, že se Big Brother potýká s nižší sledovaností, podle analytika TV Nova Milana Krumla v případě reklamy tolik nesejde. Důležitější je podle něj charakteristika, s níž se soutěžící v show projevuje, a otázka, zda zapadá do typologie, již příslušná reklama vyžaduje. „Ty nejvýraznější osobnosti si ale televize chtějí ponechat pro další mediální využití ve svých programech, takže vlastní reklamní aktivity zrovna nevítají,“ dodává Kruml.


18obr_vyvoleni.jpg ()


Půjde Hanka ve stopách Juliana? Zda můžou účastníci reality show počítat se stědrými sponzory pro svou další mediální kariéru záleží i na tom, zda se budou nadále profilovat, třeba po stránce hudby.



 

Zavřít reklamu

Rada Evropy odsuzuje pronásledování novinářů v Bělorusku

Starší článek

Od loňska máme dvakrát vyšší podíl na trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Packeta

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Eurobasket je víc než MS v hokeji

Mistrovství Evropy v basketbalu je největší akcí, jakou Česko může pořádat, tvrdí David Trávníček ze Sport Investu, který společně s federací událost připravuje.
24. 5. 202223. 5. 2022
Marketing

RTB je „největším únikem dat“ v historii

Data průměrného Evropana jsou denně v rámci „real-time bidding“ vystavena 376krát, ročně jsou takto exponovaná 71bilionkrát.
24. 5. 202223. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.