Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Anketa

Redakce MAM19. 9. 20052. 7. 2019


1. Co očekáváte od nového výkonného ředitele RPR Pavla Kurýla?
2. Co by se mělo v RPR změnit


19obr_2322_Brabec.jpg ()Pavel Brabec
ředitel
AČRA M. K.


1. Očekávám, že pod jeho výkonným vedením poroste dále prestiž RPR a všeobecný respekt nejen v reklamní branži, u zadavatelů reklamy, ale i obecně ve vnímání dobrého jména reklamy.
2. RPR by mohla výrazněji komunikovat navenek některé kauzy.


 


 



 


19obr_Levora1.jpg ()Jan Levora
výkonný ředitel
ČSZV
1. Velkou osobní aktivitu a důraznost. Výkonný ředitel musí být schopen reagovat na jakýkoliv dotaz týkající se činnosti RPR, etického kodexu a fungování samoregulace – na konferencích, při setkáních s politiky, v médiích. Držím panu Kurýlovi palce, protože tím držím palce i samoregulaci reklamy.
2. O RPR se musí víc mluvit a víc vědět. Je třeba bez prodlení prezentovat konkrétní rozhodnutí arbitrážní komise k závažným kauzám. Není únosné, aby se v některých případech čekalo na rozhodnutí dokonce i déle než měsíc. Je třeba větší osvětou přispět k širšímu využívání systému copy advice.


 


19obr_0944_Bechtin.jpg ()Alexej Bechtin
corporate com. manager
Plzeňský Prazdroj
1. Očekáváme aktivnější přístup ke komunikaci, zejména se státní správou, s orgány odpovědnými za regulaci reklamy. Uvítali bychom, kdyby o své činnosti státní správu pravidelně informovala, třeba formou elektronického bulletinu.
2. Jako jeden ze zakládajících členů Iniciativy zodpovědných pivovarů (IZP), která se zaměřuje na problematiku samoregulace komerční komunikace v oboru pivovarnictví, budeme prosazovat větší spolupráci obou subjektů.

Zavřít reklamu

Rada Evropy odsuzuje pronásledování novinářů v Bělorusku

Starší článek

Od loňska máme dvakrát vyšší podíl na trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Packeta

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Eurobasket je víc než MS v hokeji

Mistrovství Evropy v basketbalu je největší akcí, jakou Česko může pořádat, tvrdí David Trávníček ze Sport Investu, který společně s federací událost připravuje.
24. 5. 202223. 5. 2022
Marketing

RTB je „největším únikem dat“ v historii

Data průměrného Evropana jsou denně v rámci „real-time bidding“ vystavena 376krát, ročně jsou takto exponovaná 71bilionkrát.
24. 5. 202223. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.