Poznej bližního svého.

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

20obr_1a.jpg ()


20obr_1b.jpg ()


pekelně drahá stella Artois. Kvůli zlatavému moku se upsal ďáblu. Lowe, Londýn.


20obr_2.jpg ()



busem až na bojiště. Jeden ze série plakátů Národní skotské galerie. Union, Edinburgh.


20obr_3.jpg ()



jazyky ven! Reklama na Tabasco se dá podle zasvěcených z branže vymyslet snad na sto způsobů. Obrázky na jazyku asi také… Jung von Matt, Berlín.


20obr_4.jpg ()



kdo je vaší taškou? Sequoia – značka brašen, do kterých narvete opravdu leccos. Kate, Paříž.


20obr_5a.jpg ()


20obr_5b.jpg ()



s harpistem by se to nestalo. Kampaň na ponožky, se kterými budou vaše nohy opravdu jako v bavlnce. Grey, Jakarta.


20obr_6a.jpg ()


20obr_6b.jpg ()



silná dvojka. Další z povedených kampaní Guinnessu, tentokrát ve sportovním duelu s ragby. AMV BBDO, Londýn.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.