bronz – tisk. Když svaly pláčou, teče pot. Stavbařina je prostě tvrdá chlapská práce. Sérii imageových inzerátů pro Hornbach vytvořila agentura Heimat.
bronz – tisk. Z bodu A přes hory a doly do bodu B. Terénní Mercedes G je v automobilovém průmyslu fenoménem. I přes horentní cenu se vyrábí už přes dvacet let, a jak je vidět, nestárne ani jeho reklama. Agentura Springer & Jacoby.
bronz – tisk. „Předtím a potom.“ Radikální proměnou projde každý řidič kabrioletů od autopůjčovny Sixt.de. Agentura Jung von Matt.
stříbro – tisk. Tenkrát malý raubíř, dnes potenciální řidič nadupaného VW Golf GTI.
stříbro – fotografie. Zlato v soutěži o nejlepší fotografii nedostal nikdo, druhé místo získala Jung von Matt za kampaň pro výrobce „angličáků“ Matchbox nazvanou „Toys for big boys“.
stříbro – tisk. „Pro ty, kteří již tehdy byli muži.“ Kampaň na VW Golf GTI patřila v Německu v loňském roce mezi nejúspěšnější. TV spot získal zlato. Agentura DDB Berlin.
bronz – tisk. Scholz & Friends bodovala s kampaní pro výrobce zvukotěsných oken Weru, které každý hluk zmenší do trpasličích rozměrů, už na loňském ročníku Golden Nagel i v soutěži Cannes Lions.
stříbro – outdoor. Ulice Pod Palmami je variací na slavnou berlínskou třídu Pod Lipami (Unter den Linden). Billboard visel na zmíněné stanici podzemky. Pro cestovní kancelář TUI agentura Jung von Matt.
zlato – média. Několik dnů před zahájením prodeje nového Smartu Forfour jezdila na linkách berlínského U-Bahnu speciální souprava se dvěma Smarty, tak aby si potenciální zákazníci mohli vůz dobře prohlédnout.
zlato – plakát. „Kent Nagano diriguje Wagnera“. Plakát agentury Scholz & Friends zval na vystoupení slavného japonského dirigenta na festivalu v Baden Badenu.