To nejlepší z německé reklamy

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

19obr_A.jpg ()


bronz – tisk. Když svaly pláčou, teče pot. Stavbařina je prostě tvrdá chlapská práce. Sérii imageových inzerátů pro Hornbach vytvořila agentura Heimat.


19obr_B.jpg ()
bronz – tisk. Z bodu A přes hory a doly do bodu B. Terénní Mercedes G je v automobilovém průmyslu fenoménem. I přes horentní cenu se vyrábí už přes dvacet let, a jak je vidět, nestárne ani jeho reklama. Agentura Springer & Jacoby.


19obr_C.jpg ()
bronz – tisk. „Předtím a potom.“ Radikální proměnou projde každý řidič kabrioletů od autopůjčovny Sixt.de. Agentura Jung von Matt.


19obr_D.jpg ()
stříbro – tisk. Tenkrát malý raubíř, dnes potenciální řidič nadupaného VW Golf GTI.


19obr_E.jpg ()
stříbro – fotografie. Zlato v soutěži o nejlepší fotografii nedostal nikdo, druhé místo získala Jung von Matt za kampaň pro výrobce „angličáků“ Matchbox nazvanou „Toys for big boys“.


19obr_F.jpg ()
stříbro – tisk. „Pro ty, kteří již tehdy byli muži.“ Kampaň na VW Golf GTI patřila v Německu v loňském roce mezi nejúspěšnější. TV spot získal zlato. Agentura DDB Berlin.


19obr_G.jpg ()
bronz – tisk. Scholz & Friends bodovala s kampaní pro výrobce zvukotěsných oken Weru, které každý hluk zmenší do trpasličích rozměrů, už na loňském ročníku Golden Nagel i v soutěži Cannes Lions.


19obr_H.jpg ()
stříbro – outdoor. Ulice Pod Palmami je variací na slavnou berlínskou třídu Pod Lipami (Unter den Linden). Billboard visel na zmíněné stanici podzemky. Pro cestovní kancelář TUI agentura Jung von Matt.


19obr_I.jpg ()
zlato – média. Několik dnů před zahájením prodeje nového Smartu Forfour jezdila na linkách berlínského U-Bahnu speciální souprava se dvěma Smarty, tak aby si potenciální zákazníci mohli vůz dobře prohlédnout.


19obr_J.jpg ()
zlato – plakát. „Kent Nagano diriguje Wagnera“. Plakát agentury Scholz & Friends zval na vystoupení slavného japonského dirigenta na festivalu v Baden Badenu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.