Modrá pyramida v akci

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Cílení na mladší věkovou skupinu a důraz na krátkodobé výhodné úročení nebo jiné výhody se v komunikaci stavebních spořitelen stalo už samozřejmostí. Proto by se na první pohled mohlo zdát, že nová, z větší části imageová kampaň stavební spořitelny Modrá pyramida ničím z řady konkurenčních reklamních nabídek nevybočuje.

Chceme bořit mýty
Celkovým laděním televizního spotu (a stejné verze v kinech) dává spořitelna najevo, v jaké roli chce nyní s cílovou skupinou klientů ve věku 25-35 let komunikovat. „Úvěry s 0% akontací jsme nabízeli jako první mezi stavebními spořitelnami a poskytujeme je již druhým rokem s velkým úspěchem ze strany klientů. Hlavním sdělením kampaně je ale upoutat pozornost na spojení výhod hypotéky a úvěru ze stavebních spoření. Mnoho lidí si stavební spoření nebo hypotéku spojuje pouze s rekonstrukcí vlastního bydlení, a to chceme změnit. Přesvědčit, že s úvěrem od stavební spořitelny je možné i postavit dům nebo koupit nový byt,“ vypočítává přednosti Hypoúvěru ředitel odboru marketingu a prodeje Petr Bláha.

Síla kinoreklamy a splněných slibů
Mladší věkovou skupinu a přizpůsobení stylu komunikace podle ní si spořitelna zvolila na základě speciálních výzkumů a preferencí této cílové klientely. Nový produkt je totiž svými atributy (stačí nižší příjmy, výše Hypoúvěru je neomezená) nejvhodnější právě pro ni. Kinoreklamu nenasadila Modrá pyramida podle Petra Bláhy poprvé ani naposledy. „I když se ve spotu objevuje upoutávka na 0% akontaci našeho Hypoúvěru, jeho hlavní význam spočívá v komunikaci image inovátora mezi stavebními spořitelnami,“ vysvětluje. Podle Jiřího Látala z reklamní agentury T.T.V. se dá očekávat, že s podobnými produkty přijdou zanedlouho i konkurenční stavební spořitelny. Bude pak hodně záležet nejen na kreativním stylu jejich marketingové komunikace, ale i na dodržení „reklamních slibů“. Petr Bláha slibuje, že nulové navýšení bude pro stávající klienty a pro všechny, kteří si podají žádost o úvěr do května, platit i nadále. Mediální kampaň podpoří Modrá pyramida promoakcemi na lokální úrovni a tzv. smart boxy, což je kombinace outdoorové reklamy na telefonních budkách ve spojení z bezplatnou telefonní linkou.


18obr_modrapyramida.jpg ()



Image a produkt v jednom. Rychlé a spolehlivé vyřízení Hypoůvěru a novou, mladistvou image Modré pyramide komunikuje TV- a kinospot režiséra Filipa Renče. „Při nátáčení skvěle uplatnil své zkušenosti s režítováním armádních vrtulníků“, říká Jiří Látal z agentury TTV. Spot si vzhledem k počasí vyžádal četné úpravy v postprodukci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.