Deli v novém kabátě
Znovuuvedení oblíbené tyčinky Deli podporuje společnost Nestlé Česko silnou mediální podporou „Deli – jednoduše geniální“. Tyčinka s vylepšenou chutí je k dostání v novém obalu z atraktivního materiálu. Kampaň zahrnuje jak televizní, tiskovou a venkovní inzerci, tak i ochutnávky a podporu v místě prodeje. Doporučená maloobchodní cena tyčinky zůstává i nadále 6,60 Kč.
Nová vůně Bonuxu
Společnost Procter & Gamble rozšířila řadu pracích prášků Bonux o variantu Aqua. Na novinku upozorňuje televizní reklama a program podpory prodeje, zahrnující POS materiály, hostesky atd. Doporučená maloobchodní cena 3kg balení by se měla pohybovat mezi 130 a 150 Kč, balení o hmotnosti 9 kg je o 200 až 250 Kč dražší.
Snipp od Kofoly
Segment 100% džusů a nektarů rozšířila společnost Kofola o nový nápoj Snipp. K dostání je v šesti příchutích, bez chemických přísad a konzervantů. Primárně je určen pro rodiny s dětmi, sekundárně pro ženy od 25 do 45 let. Na novinku upozorňuje televizní reklama, ochutnávky a POS a POP materiály v místě prodeje. Doporučená maloobchodní cena 1l balení je 29,90 Kč, cena varianty hruška a broskev je o 8 Kč vyšší.
Naomi Campbell Sunset
Pro ženy od 18 do 45 let je určena nová dámská vůně Naomi Campbell Sunset od společnosti Cosmopolitan Cosmetics. Parfém a toaletní vodu doplňuje sprchový gel, tělový krém a deodorant. Uvedení podporuje inzerce v tisku, city lighty a PR články. Doporučená maloobchodní cena parfému v 30ml balení je 890 Kč, toaletní voda stojí 790 Kč, tělový gel a sprchový krém jsou k dostání ve 200ml balení za 340 Kč a deodorant za 320 Kč.