novinky

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Snadné a rychlé opalování
Pro ženy od 20 do 35 let jsou určeny inovované samoopalovací výrobky řady Nivea Sun v novém obalu a složení, kterou na náš trh uvádí společnost Beiersdorf. Novinkou této řady je samoopalovací aerosol sprej, jenž se velmi snadno aplikuje. Na samoopalovací řadu upozorňuje tisková reklama, speciální projekty a informační setkání ve spolupráci s Českou dermatovenerologickou společností. Doporučená maloobchodní cena výrobků se pohybuje od 197 do 262 Kč.
14_nivea02.jpg ()


14_nivea.jpg ()



Liposyne od Vichy
Liposyne, zeštíhlující drenážní gel značky Vichy, uvádí na český trh společnost L’Oréal Paris. Je určen pro všechny ženy, které mají problém s celulitidou. Novinku podporuje rozsáhlá inzertní kampaň, vzorky v tisku a direct mail. Doporučená maloobchodní cena gelu v 200ml balení je 700 Kč.
14_vichy.jpg ()



Oleje Salus pro péči o pleť
Společnost Míča a Harašta rozšiřuje svou nabídku produktů péče o pleť značky Salus o hydrofilní odličovací oleje. Ženy, které rády pečují o svou pleť přírodními produkty si mohou vybrat ze čtyř variant. dličovací olej Růžové dřevo je určen především pro suchou a citlivou pleť, Bergamont je ideální pro mastnou a smíšenou pleť, Neutrální se nejvíce hodí pro jemnou a přecitlivělou pleť a Ylang-ylang je určen pro všechny typy pleti. Na novinku upozorňují PR články, POS materiály a letáky v místě prodeje. Orientační cena odličovacích olejů v 100ml balení se pohybuje mezi 90 a 100 Kč.
14_salus.jpg ()



Exotické vůně
Segment dámské selektivní vůně rozšiřuje o dvě novinky společnost Cosmopolitan Cosmetics. První je Escada Island Kiss, exoticko-ovocně-květinová kompozice, kterou ocení především přitažlivé a smyslné ženy. Na novinku upozorňuje reklama v tisku, city lighty, plakáty a PR články. Kromě toaletní vody v 30ml, 50ml a 100ml balení za cenu od 1090 Kč do 1790 Kč je k dostání i tělové mléko a sprchový gel ve 150ml balení za 620 Kč. Druhou novinkou je květinová vůně Rochas Poupée pro hravé dívky a mladé ženy, jež rády provokují. Její uvedení na trh podporují PR články, doporučená maloobchodní cena toaletní vody se pohybuje mezi 1290 Kč za 30 ml a 1890 Kč za 100 ml.
14_IslandKiss.jpg ()


14_Poupee.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.