Výzkumu, který zjišťuje oblibu německých značek mezi řediteli a vyšším managementem německých firem, se každý rok účastní 2500 respondentů.
Na druhém místě skončilo BMW, na třetím Audi. Dotázaní hodnotili celkem 171 značek, a to bodovou škálou od nuly (velmi špatná) po 10 (velmi dobrá).
Největší ztráta lesku zasáhla finanční sektor. Například Deutsche Bank spadla z 39. až na 105. místo žebříčku. Poslední skončila německá železnice Deutsche Bahn.
Naopak největší skok směrem vzhůru udělaly sportovní značky Adidas-Solomon (v roce 2002 21. místo, vloni 11.) a především Puma (ze 74. místa na 16.).
Špatně si nevedl ani internetový vyhledavač Google, který jako nováček skončil hned na 14. místě, o které se dělí se značkou Dr. Oetker.
Češi nejradši Adidas
Ve výzkumu OMD Snapshot, který ověřoval prestiž značek v České republice mezi lidmi od 15-59 let, skončila BMW na desátém a Audi na čtrnáctém místě. Největší kouzlo mají pro domácí zákazníky značky Adidas, Coca-Cola, Sony a Mercedes.
Porsche vede. Prestiž mezi zákazníky se odráží i v prodejích.