Light my fire. Jak na papíře ukázat, že tahle křupka je vážně pálivá? Prosté řešení pro značku Funny Frisch našli v TBWA Berlín.
Na velikosti nezáleží. „Tak malý, tak silný.“ Stáčí, abyste svůdné krásky ovanuli horkým dechem provoněným bonbony Altoids. Kreslili kreativci z Leo Burnett Chicago.
„Proboha, kdo ti to udělal?!“ Ty ubohá, nudná, obyčejná kostko! Dovedete si představit, jak by asi vypadala reklama na takovou věc, jako je kostkový cukr, v českém časopise? Prostřený stůl s kostkovaným ubrusem, šálek čaje s barokně cukrkandlovou konvičkou, nakrájená bábovka, mísa s vějířem pečlivě vykládaných sušenek… V pařížské agentuře Lousi XIV DDB byli při vymýšlení série inzerátů na cukr Ti‘ Plaisir přece jen trochu kreativnější.
S CK na zápěstí. Takto propaguje své hodinky Calvin Klein. Rozhovor s prezidentkou hodinářské divize známé módní značky si můžete přečíst na straně 17.
Zlaté Čechy. O pivu s nám tak dobře známým názvem Bohemia tvrdí brazilská agentura DM9 DDB, že to je víc než prémiový ležák. Jeho obsah pak přirovnává k pravému zlatu.
Jak se prodával Golf. Inzeráty na Volkswagen Brouk se staly reklamní klasikou. To se o reklamách na dnes už pět generací nástupnického Golfa říct nedá. Přesto ty první mají nepopíratelnou „veteránskou“ patinu.