Proboha, kdo ti to udělal?!

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

18_zapalovac.jpg ()
Light my fire. Jak na papíře ukázat, že tahle křupka je vážně pálivá? Prosté řešení pro značku Funny Frisch našli v TBWA Berlín.


18_komiks.jpg ()
Na velikosti nezáleží. „Tak malý, tak silný.“ Stáčí, abyste svůdné krásky ovanuli horkým dechem provoněným bonbony Altoids. Kreslili kreativci z Leo Burnett Chicago.


18_cukr.jpg ()
„Proboha, kdo ti to udělal?!“ Ty ubohá, nudná, obyčejná kostko! Dovedete si představit, jak by asi vypadala reklama na takovou věc, jako je kostkový cukr, v českém časopise? Prostřený stůl s kostkovaným ubrusem, šálek čaje s barokně cukrkandlovou konvičkou, nakrájená bábovka, mísa s vějířem pečlivě vykládaných sušenek… V pařížské agentuře Lousi XIV DDB byli při vymýšlení série inzerátů na cukr Ti‘ Plaisir přece jen trochu kreativnější.


18_calvin_klein.jpg ()
S CK na zápěstí. Takto propaguje své hodinky Calvin Klein. Rozhovor s prezidentkou hodinářské divize známé módní značky si můžete přečíst na straně 17.


18_bohemia.jpg ()
Zlaté Čechy. O pivu s nám tak dobře známým názvem Bohemia tvrdí brazilská agentura DM9 DDB, že to je víc než prémiový ležák. Jeho obsah pak přirovnává k pravému zlatu.


18_vw_1.jpg ()


18_vw_3.jpg ()


18_vw_4.jpg ()
Jak se prodával Golf. Inzeráty na Volkswagen Brouk se staly reklamní klasikou. To se o reklamách na dnes už pět generací nástupnického Golfa říct nedá. Přesto ty první mají nepopíratelnou „veteránskou“ patinu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení