Jak se dělá PR ve světě?

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

12_Jaburkova.jpg ()Konference vzniká ve spolupráci APRA, PR Klubu a agentury Protocol Service a navazuje na tradici přednášek a konferencí SKOK (stálá konference o komunikaci), jež pod záštitou APRA a PR Klubu běžely v letech 1996 až 2000.

Proč nás zajímá, jak se dělá PR ve světě?
Obor public relations se stále rozvíjí a upevňuje své místo v rámci integrované komunikace. Všichni, kdo se v tomto oboru pohybují a využívají jeho možností, „už vědí, jak na to“. Vzhledem k našemu vstupu do Evropské unie můžeme ale očekávat větší tlak na globální komunikaci. PR kampaně budou vždy, na rozdíl od reklamních, fungovat mnohem více lokálně, i když budeme součástí Evropské unie. Síla oboru public relations je totiž v práci s informacemi a jejich personalizaci a přesném zpracování pro jednotlivé cílové skupiny.
Správná, účinná, kvalitní a zacílená komunikace se stává hlavním faktorem vnímání pověsti ať už firem, produktů a organizací nebo jednotlivců. Na komunikaci je kladen stále větší důraz. Konference Jak se dělá PR ve světě a především její řečníci umožní všem účastníkům konfrontaci se zažitými postupy. Doufáme, že nám všem na základě konkrétních příkladů a výsledků umožní širší pohled na využití všech možných komunikačních kanálů.
Člověk se učí celý život a sdílení a předávaní poznatků od profesionálů ze světa je jedna z příjemnějších forem, jak obohacovat svou práci.

Kdo na konferenci promluví?
Na konferenci budou přednášet jak zástupci z Evropy, tak z USA. Předsedou konference je Adrian Wheeler, generální ředitel GCI UK a předseda GCI Europe, jehož hlavním tématem bude „Cross-Border PR, průvodce pro mezinárodní PR“. Na praktických příkladech ukáže, jak se připravují a aplikují mezinárodní PR kampaně. Kevin Dorrian, ředitel a spoluzakladatel Acumenu, bude hovořit na téma „Jak zvládnout očekávání klienta“. Richard Price, výkonný ředitel EuroPR Group London, bude mít přednášku na téma „Profesionalismus – cesta k mezinárodnímu obchodu“, kde se pokusí vysvětlit, jakou roli mohou hrát profesní sdružení na místní a mezinárodní úrovni při zvyšování standardů nejen v PR. Mike Bawden, prezident a CEO Brand Central Station, se s účastníky konference podělí o zkušenosti z přípravy a prezentace kampaní ve Spojených státech. Posledním zahraničním řečníkem je Susan Greenová, marketingová ředitelka společnosti Becker & Poliakoff, P.A. Ta se bude věnovat rozdílům mezi in-house PR a najímáním PR agentur, jejich výhodám a nevýhodám.

Na vlastní kůži
Troufám si tvrdit, že pro účastníky semináře bude zajímavá odpolední část. Po dopoledních přednáškách budou mít možnost v rámci workshopů porovnávat postupy a názory zahraničních odborníků se svými. To je asi největší přínos konference. Inspirace, konfrontace, rozšíření obzorů a obohacení o mezinárodní zkušenosti. Podle těch vlastních mohu říct, že poznatky a zážitky na vlastní kůži nás posunují v práci stále dál a otevírají oči při hledání nových nápadů a řešení.

executive director Protocol Service

Redakce MAM

Další zajímavé čtení