inspirace

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kdo: Český olympijský výbor
Co: SMS soutěž Leť do Atén s našimi olympioniky!
Plus: zajímavé nasazení SMS soutěže v neziskovém sektoru, dostatek dílčích cen
Minus: příliš mnoho kol, navíc ve spojitosti se zpoplatněnými SMS, dlouhé trvání, pouze 1 hlavní cena
Soutěž probíhá v termínu od 1. 3. do 15. 7. Zájemce o soutěž se musí nejprve zaregistrovat na uvedeném telefonním čísle, a to zasláním SMS (jedná se o zpoplatněnou SMS, 10 Kč/SMS). Při registraci si vybere okruh soutěžních otázek (např. téma Atény, historie olympismu, pravidla sportů aj.). Soutěž začíná 1. 3. 2004, kdy zaregistrovaný soutěžící obdrží první soutěžní otázku. Každý měsíc bude vyhodnoceno „malé finále“, ve kterém vyhrává 100 soutěžících personalizované tričko se svým jménem. Celkem tedy bude rozdáno 400 takovýchto triček. Do úplného finále postupuje každý soutěžící, který správně odpoví nejméně na 9 otázek ze 16 možných v jím zvoleném okruhu. Zároveň musí zaslat odpověď na otázku 16. kola, kterou obdrží dne 14. 6. Hlavní cenou je zájezd pro dvě osoby na LOH v Aténách s VIP vstupenkou do Českého olympijského domu. Další ceny mají spojitost s olympijskými partnery a mj. se tak hraje o 100 ks sportovního zboží Adidas, 100 ks telefonních karet od Českého Telecomu, 100 ks sklenic na pivo Pilsner Urquell apod. Řada společností dodává své reklamní předměty. Službu technicky zajišťuje ATS Praha.


12_inspirace.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.