Kdo: Jan Becher – Pernod Ricard
Co: Soutěž „Staňte se vyslancem Becherovky v Evropské unii!“
Partneři: Radio Impuls, iDnes, Instinkt
Plus: oslovení specifické cílové skupiny
Minus: úzké zaměření
Soutěž, která překvapivě nehodnotí úspěch spotřebitele z hlediska množství konzumace becherovky, vyhlásila 5. ledna společnost Jan Becher. Zúčastnit se jí může každý, kdo mimo jiné překročil 18 let a ovládá jeden světový jazyk. Důležité je také mít přístup k internetu, na němž je vystaven soutěžní test. Ten obsahuje třicet otázek týkajících se České republiky a Evropské unie a zadání krátké zprávy, kterou musí účastník napsat právě v jednom ze světových jazyků. Ve kterém, to si může vybrat podle toho, do jakého místa chce být v případě úspěchu vyslán: Londýna, Lisabonu, Stockholmu, Paříže či Bruselu. Vyplněný test musí účastníci odeslat do 16. února. Poté vybere porota 50 finalistů, postupujících do druhého kola. To se uskuteční 15. března 2004 v Praze. Moderátor Radia Impuls, zástupce Becherovky a odborný lingvista prověří komunikační schopnosti každého z uchazečů v osobním pohovoru a vyberou 25 nejlepších kandidátů a 5 náhradníků. Vyslanci Becherovky v EU budou okamžitě seznámeni s konkrétním cestovním plánem a úkoly, které mají plnit. Jednotlivé skupiny postupně odcestují v průběhu dubna a začátkem května.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?