Red Bull se začal zajímat o módu

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Zakladateli a lídrovi kategorie energetických nápojů začíná být trh, tradičně spojený se sportem a hudbou, malý a rozhlíží se po nových zákaznících.
Jak napsal britský odborný týdeník Marketing, Red Bull chce ve Velké Británii nově spojit své jméno s módními trendy. Londýnská pobočka rakouské firmy hodlá organizovat a sponzorovat každoroční velkou módní přehlídku nejlepších módních talentů na britských ostrovech. Vytvořit nový atraktivní formát propagace jí má pomoci agentura IMG, specializovaná na zábavní marketing. Propagaci a uvedení nové akce do povědomí veřejnosti bude mít na starosti reklamní agentura TBWA Londýn.

Show pro televizi
Poprvé by se módní přehlídka měla uskutečnit letos v září a Red Bull počítá i s účastí dalších reklamních partnerů. Rád by také celou show prosadil na televizní obrazovky.
Spojením s módním průmyslem chce Red Bull rozšířit záběr svých sponzorských aktivit, které se do nynějška týkaly hlavně extrémních sportů nebo jednorázových akcí, jako jsou každoroční Red Bull Káry nebo Red Bull Letecký den. Firma by přes extravagantní módní přehlídku ráda oslovila nové skupiny zákazníků, kteří se o oblasti, jež dosud sponzorsky pokrývala, nezajímají. I když reklamu na novou akci bude mít na starosti TBWA, hlavní reklamní agenturou Red Bullu zůstává nadále rakouská Kastner & Partner, jež pro značku pracuje od doby jejího uvedení na trh.
V České republice zatím Red Bull podobnou akci nechystá. „Sponzorujeme některé akce, na nichž se potkáváme se značkami oblečení snažícími se oslovit stejné zákazníky jako my,“ říká Marek Teyssler z pražské pobočky Red Bullu. „Vlastní akce spojené přímo s módou však neplánujeme.“


14_red bull.jpg ()
CĺLENÝ SPONZORING. Red Bull dosud sponzoroval různé extrémní sporty nebo tým formule 1 Sauber Petronas. Nyní chce proniknout na předváděcí mola.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.