Zakladateli a lídrovi kategorie energetických nápojů začíná být trh, tradičně spojený se sportem a hudbou, malý a rozhlíží se po nových zákaznících.
Jak napsal britský odborný týdeník Marketing, Red Bull chce ve Velké Británii nově spojit své jméno s módními trendy. Londýnská pobočka rakouské firmy hodlá organizovat a sponzorovat každoroční velkou módní přehlídku nejlepších módních talentů na britských ostrovech. Vytvořit nový atraktivní formát propagace jí má pomoci agentura IMG, specializovaná na zábavní marketing. Propagaci a uvedení nové akce do povědomí veřejnosti bude mít na starosti reklamní agentura TBWA Londýn.
Show pro televizi
Poprvé by se módní přehlídka měla uskutečnit letos v září a Red Bull počítá i s účastí dalších reklamních partnerů. Rád by také celou show prosadil na televizní obrazovky.
Spojením s módním průmyslem chce Red Bull rozšířit záběr svých sponzorských aktivit, které se do nynějška týkaly hlavně extrémních sportů nebo jednorázových akcí, jako jsou každoroční Red Bull Káry nebo Red Bull Letecký den. Firma by přes extravagantní módní přehlídku ráda oslovila nové skupiny zákazníků, kteří se o oblasti, jež dosud sponzorsky pokrývala, nezajímají. I když reklamu na novou akci bude mít na starosti TBWA, hlavní reklamní agenturou Red Bullu zůstává nadále rakouská Kastner & Partner, jež pro značku pracuje od doby jejího uvedení na trh.
V České republice zatím Red Bull podobnou akci nechystá. „Sponzorujeme některé akce, na nichž se potkáváme se značkami oblečení snažícími se oslovit stejné zákazníky jako my,“ říká Marek Teyssler z pražské pobočky Red Bullu. „Vlastní akce spojené přímo s módou však neplánujeme.“
CĺLENÝ SPONZORING. Red Bull dosud sponzoroval různé extrémní sporty nebo tým formule 1 Sauber Petronas. Nyní chce proniknout na předváděcí mola.