S bylinkami a česnekem
Společnost Hamé rozšířila nabídku oblíbených kečupů o nové příchutě. Kečup Otma s bylinkami a kečup Otma s česnekem je určen především ženám od 20 do 50 let. Na nové kečupy poukazuje televizní spot a ochutnávky v místě prodeje. Doporučená maloobchodní cena nových výrobků je na úrovni stávajících cen kečupů Otma.
Perfektní make-up
Nový make-up Cashmere Perfect uvádí na český trh společnost L’Oréal Paris. Je určený ženám od 18 do 45 let majícím normální až mastnou pleť. Novinku podporuje kromě POS materiálů, barketů a plakátů v místě prodeje i spotřebitelská soutěž, kuponová akce v řetězcích DM a Rossmann a výzdoba parfumerií Sephora. Doporučená maloobchodní cena nového make-upu je 399 Kč.
Dvě řasenky od Coty
Segment dekorativní kosmetiky obohatila o dvě novinky společnost Coty Beauty Czech Republic. Řasenka Extreme Definition od Rimmel London je určena pro dívky a ženy od 18 do 25 let. Upozorňuje na ni tisková a televizní reklama a k dostání je za 219 Kč. Ženám od 20 do 30 let je určena transparentní řasenka Calligraphy od Astor, jejíž uvedení podporuje PR. Doporučená maloobchodní cena je 199 Kč.
Winterfresh THIN ICE
Společnost Wrigley uvádí na náš trh tenké filmy pro osvěžení dechu Winterfresh Thin Ice. Aplikují se položením na jazyk, kde se rychle rozpustí. V jednom spotřebitelském balení je 24 tenkých filmů. Jsou určeny pro dospělé od 16 do 55 let, kteří pracují a vyznávají moderní životní styl. Uvedení podporují propagační materiály v místě prodeje, televizní spot, tisková reklama spojená se samplingem, billboardová kampaň inzerce v prostředcích hromadné dopravy a PR s partnerem Winterfresh Alešem Valentou. Doporučená cena jednoho balení je 29,90 Kč.