novinky

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S bylinkami a česnekem
Společnost Hamé rozšířila nabídku oblíbených kečupů o nové příchutě. Kečup Otma s bylinkami a kečup Otma s česnekem je určen především ženám od 20 do 50 let. Na nové kečupy poukazuje televizní spot a ochutnávky v místě prodeje. Doporučená maloobchodní cena nových výrobků je na úrovni stávajících cen kečupů Otma.
09_Kečup s česnekem.jpg ()


 



Perfektní make-up
Nový make-up Cashmere Perfect uvádí na český trh společnost L’Oréal Paris. Je určený ženám od 18 do 45 let majícím normální až mastnou pleť. Novinku podporuje kromě POS materiálů, barketů a plakátů v místě prodeje i spotřebitelská soutěž, kuponová akce v řetězcích DM a Rossmann a výzdoba parfumerií Sephora. Doporučená maloobchodní cena nového make-upu je 399 Kč.
09_make-up.jpg ()


 



Dvě řasenky od Coty
Segment dekorativní kosmetiky obohatila o dvě novinky společnost Coty Beauty Czech Republic. Řasenka Extreme Definition od Rimmel London je určena pro dívky a ženy od 18 do 25 let. Upozorňuje na ni tisková a televizní reklama a k dostání je za 219 Kč. Ženám od 20 do 30 let je určena transparentní řasenka Calligraphy od Astor, jejíž uvedení podporuje PR. Doporučená maloobchodní cena je 199 Kč.
09 - OBE - raseny.jpg ()


 



Winterfresh THIN ICE
Společnost Wrigley uvádí na náš trh tenké filmy pro osvěžení dechu Winterfresh Thin Ice. Aplikují se položením na jazyk, kde se rychle rozpustí. V jednom spotřebitelském balení je 24 tenkých filmů. Jsou určeny pro dospělé od 16 do 55 let, kteří pracují a vyznávají moderní životní styl. Uvedení podporují propagační materiály v místě prodeje, televizní spot, tisková reklama spojená se samplingem, billboardová kampaň inzerce v prostředcích hromadné dopravy a PR s partnerem Winterfresh Alešem Valentou. Doporučená cena jednoho balení je 29,90 Kč.
09_winterfresh.jpg ()


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.