anketa

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

1. Jaký je váš názor na zveřejňování, resp. nezveřejňování obratů?


08_0732_Průšová.jpg ()Petra Průšová
managing directorka
Millward Brown
1. Naše agentura vzhledem k tomu, že je nadnárodně spojena s WPP, nemá dovoleno svůj obrat od roku 2003 zveřejňovat. Do té doby jsme tak s radostí činili, a pokud nám bude umožněno, budeme tak činit i nadále. Rádi se pochlubíme.


 


 


08_2002_Severa.jpg ()Michal Ševera
ředitel
GfK Praha, Incoma Research
1. Skupina GfK v ČR své výsledky zveřejní. Výsledky hospodaření naší skupiny v ČR zveřejníme na našich webových stránkách ihned, jakmile holding zveřejní své celkové výsledky, abychom nenarušili práva akcionářů.


 


 


 


08_1380_Boguszak.jpg ()Marek Boguszak
ředitel
NFO Aisa
1. Zveřejňovat.


 


 


 


 


08_1057_Herzmann.jpg ()Jan Herzmann
jednatel
TNS Factum
1. Domnívám se, že k transparentnímu konkurenčnímu prostředí patří, aby o sobě soutěžitelé zveřejňovali ekonomické informace. Byl bych pro to, aby všechny agentury zveřejňovaly celou sadu údajů o své hospodářské výkonnosti: obrat, zisk, objem vlastních a cizích zdrojů a možná i další.


 


 


08_1899a_Raiter.jpg ()Tomáš Raiter
ředitel
Stem/Mark
1. Obrat firmy je součástí veřejně dostupných informací nezávisle na tom, zda ji firma sama dobrovolně publikuje, či nikoliv. Nevidím důvody pro to, tajit obrat firmy.


 


 


08_0142 Deml.jpg ()Robert Deml
ředitel
AVE marketing
1. Budeme jej zveřejňovat a jsme rozhodně pro zveřejňování, pomáhá odhadu potenciálu a celkové průhlednosti trhu a agentur.


 


 


 


 


08_0729_Jandova.jpg ()Michaela Jandová
ředitelka
Xuxa
1. Zveřejňování obratu nepovažujeme za problematickou otázku. Pokud se členové SIMAR rozhodnou, že tento údaj budou nadále vyžadovat, není problém ho uvádět, jak tomu bylo doposud.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.