1. Jaký je váš názor na zveřejňování, resp. nezveřejňování obratů?
Petra Průšová
managing directorka
Millward Brown
1. Naše agentura vzhledem k tomu, že je nadnárodně spojena s WPP, nemá dovoleno svůj obrat od roku 2003 zveřejňovat. Do té doby jsme tak s radostí činili, a pokud nám bude umožněno, budeme tak činit i nadále. Rádi se pochlubíme.
ředitel
GfK Praha, Incoma Research
1. Skupina GfK v ČR své výsledky zveřejní. Výsledky hospodaření naší skupiny v ČR zveřejníme na našich webových stránkách ihned, jakmile holding zveřejní své celkové výsledky, abychom nenarušili práva akcionářů.
ředitel
NFO Aisa
1. Zveřejňovat.
jednatel
TNS Factum
1. Domnívám se, že k transparentnímu konkurenčnímu prostředí patří, aby o sobě soutěžitelé zveřejňovali ekonomické informace. Byl bych pro to, aby všechny agentury zveřejňovaly celou sadu údajů o své hospodářské výkonnosti: obrat, zisk, objem vlastních a cizích zdrojů a možná i další.
ředitel
Stem/Mark
1. Obrat firmy je součástí veřejně dostupných informací nezávisle na tom, zda ji firma sama dobrovolně publikuje, či nikoliv. Nevidím důvody pro to, tajit obrat firmy.
ředitel
AVE marketing
1. Budeme jej zveřejňovat a jsme rozhodně pro zveřejňování, pomáhá odhadu potenciálu a celkové průhlednosti trhu a agentur.
ředitelka
Xuxa
1. Zveřejňování obratu nepovažujeme za problematickou otázku. Pokud se členové SIMAR rozhodnou, že tento údaj budou nadále vyžadovat, není problém ho uvádět, jak tomu bylo doposud.