inspirace

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Kdo: Lufthansa
Co: věrnostní Program PartnerPlusBenefit
Plus: osvědčený systém, účast v programu není podmíněna žadným minimálním počtem letů, lokalizace pro český trh, výměna bodů za finanční prostředky
Minus: dnes již standardní způsob motivace zákazníků i u jiných společností
V rámci udržení si věrnosti svých zákazníků přichází letecká společnost Lufthansa s bonusovým programem, který je určen firmám.
Odměny společnosti Lufthansa přicházejí za služební lety. Každý let je oceněn určitým množstvím bodů. Bonusové body se sbírají za lety ve všech třídách, avšak na premiérové letenky nelze získat žádnou podporu. V programu je dále možné sbírat body zároveň na dva účty, a to body Miles & More soukromě a Benefit body pro firmu. Za ně klienti dostanou prémie ve formě volných benefit letů nebo upgradu z ekonomické do byznys třídy. Nasbírané body mohou podniky rovněž proměnit v odpovídající hodnotě na koruny a převést na firemní účet nebo kreditní kartu. Orientačně je poměr výkon/cena nastaven následovně: Poletí-li zákazník třikrát tam a zpět na lince Praha-Německo- USA byznys třídou, získá body na jeden bezplatný let Praha- Německo v ekonomické třídě.
Požadované prémie se dají sjednat telefonicky v servisním centru PartnerPlus – Benefit. Do programu je možné se přihlásit třemi způsoby, a to poštou, faxem anebo na internetu. Využívat výhody firemního bonusového programu je možné na základě registrace. Po přihlášení klient obdrží potvrzení o registraci a zároveň heslo. Na webu se pak lze přihlásit k osobním stránkám a sledovat stav svého „konta“ a další informace.


12_ins_lufthansa.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.