Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Danone upevňuje pozici

Redakce MAM25. 8. 20032. 7. 2019

Šesticí novinek v rostoucí kategorii jogurtových nápojů hodlá Danone čelit stagnaci prodejů. Zatímco v 90. letech byla společnost Danone suverénním lídrem našeho trhu, v posledních dvou letech začala mírně stagnovat.
Až 30 milionů ročně
Začátkem letošního roku dospělo vedení společnosti k několika změnám. „Zaměřili jsme se na tři stěžejní oblasti – na naši společnost, na klíčové produkty a na upevnění pozice lídra trhu,“ vysvětluje novou strategii Yves Legros, generální ředitel společnosti Danone, a dodává, „začali jsme rebrandingem naší nejoblíbenější a nejúspěšnější značky Activia, což přineslo zvýšení jejího prodeje. Dalším krokem bylo rozšíření nabídky o výrobky, které na českém trhu zatím chybějí.“
Silné nad- i podlinky
Novinkou v portfoliu společnosti Danone je jogurtový nápoj v 200g plastové lahvičce. K dostání je v šesti příchutích za zaváděcí cenu 9,50 Kč. Kategorie jogurtových nápojů na českém trhu dlouhodobě roste. Největší konkurencí v daném segmentu pro Danone je značka Revital Activ od společnosti Olma.
Uvedení novinky na trh doprovází rozsáhlá mediální kampaň. „Kromě upoutávek v televizi, POS materiálů a masových ochutnávek v super- a hypermarketech jsme připravili rozsáhlý sampling na koupalištích, v parcích, obchodních domech a na mnoha dalších místech. Zajímavé jsou i ledničky s logem produktů v místě prodeje,“ uzavírá výčet marketingové podpory Romana Kvasničková, senior brand manažerka společnosti Danone
Bezkonkurenčně nejznámější
Podle monitoringu inzerce společností TNS A-Connect podpořila firma Danone v prvních sedmi měsících prodej svých výrobků částkou dosahující bezmála čtvrt miliardy korun.
I to se bezpochyby promítlo do výrazně nadprůměrné spontánní znalosti jogurtů Danone, která podle červencového šetření společnosti GfK Praha dosáhla 70 %, zatímco druhou Jogobellu spontánně uvedlo „pouze“ 46 % respondentů. Společnost Danone obsadila i třetí příčku, když její značku Vitalinea jmenovalo 31% dotázaných. Čtvrtou nejznámnější je s 28% značka Yoplait.


Klára Dvořáková


08_mm35.jpg ()



Šest mušketýrů. Podaří se společnosti Danone prostřednictvím nových balení jogurtových nápojů dosáhnout větších zisků?













08_activia_tropy.jpg () 08_danone_coko.jpg () 08_danone_jahoda.jpg ()
08_200G_L~2.jpg () 08_204D8C~1.jpg () 08_209A63~1.jpg ()

Zavřít reklamu

Hitparádu vede chorvatská Karma

Starší článek

Arnold dementuje prodej Lidových novin

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.