Zlato nasbírané na Azurovém pobřeží jižní Francie

30. 6. 2003 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Letošní Cannes je už za námi, a tak nezbývá než zrekapitulovat vítěze. Zde si můžete prohlédnout několik kampaní, které si odnesly zlatého Lva v kategorii tiskové reklamy. 
n zuj
Palmer Jarvis DDB Kanada. Obdoba našich zlatých stránek, ovšem v tomto případě z Kanady.



McCann-Erickson Španělsko. I lékaři bez hranic rádi uvítají dobrovolníky, především v čase živelných katastrof.

Colenso BBDO Nový zéland. B2B v tomto případě jako reklamní fotografie.

J. Walter Thompson Portugalsko. Přestaňte předstírat, že je nevidíte, říká se v kampani Armády spásy.


McCann-Erickson Indie. Coca-Cola se dá využít i jinak, respektive její nezaměnitelná láhev.


Almap BBDO Brazílie. Chraňte si své oči, radí nadace na jejich ochranu, můžete je ztratit třeba při dopravní nehodě nebo při ohňostroji.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.