Letošní Cannes je už za námi, a tak nezbývá než zrekapitulovat vítěze. Zde si můžete prohlédnout několik kampaní, které si odnesly zlatého Lva v kategorii tiskové reklamy.
n zuj
Palmer Jarvis DDB Kanada. Obdoba našich zlatých stránek, ovšem v tomto případě z Kanady.
McCann-Erickson Španělsko. I lékaři bez hranic rádi uvítají dobrovolníky, především v čase živelných katastrof.
Colenso BBDO Nový zéland. B2B v tomto případě jako reklamní fotografie.
J. Walter Thompson Portugalsko. Přestaňte předstírat, že je nevidíte, říká se v kampani Armády spásy.
McCann-Erickson Indie. Coca-Cola se dá využít i jinak, respektive její nezaměnitelná láhev.
Almap BBDO Brazílie. Chraňte si své oči, radí nadace na jejich ochranu, můžete je ztratit třeba při dopravní nehodě nebo při ohňostroji.