Řidiči Citroënu C5 straší děti

2. 6. 2003 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Nezávislá televizní komise ve Velké Británii se musela zabývat 65 stížnostmi na novou televizní reklamu Citroënu C5. Pisatelé si myslí, že reklama vytvořená agenturou Partners BDDH děsí dětí.
V reklamě totiž hraje hlavní roli rodina, jež se prochází narvanou obchodní pasáží a  tatík vypadá jako zombie, matka má hlavu medúzy a provázejí je dva vrčící zlí psi. Ovšem v okamžiku, kdy si sednou do své „cé pětky“ se zázračně promění na milou rodinku a z vrčících psů se vyklubou dvě rozkošné dcerušky. Ovšem v okamžiku, kdy chce někdo umýt přední sklo vozu, začne otec okamžitě mutovat zpět v hroznou obludu.
Account directorka z Partners BDDH odbyla celou věc lapidárně prohlášením, že reklama neběží mezi dětskými pořady, je zacílena na rodiče a má být vtipná.
V České republice zajišťuje propagaci značky Citroën agentura Euro RSCG New Europe. n jj


taková hezká rodina. Pouze uvnitř nového Citroënu se z vás stanou normální lidé.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.