Nezávislá televizní komise ve Velké Británii se musela zabývat 65 stížnostmi na novou televizní reklamu Citroënu C5. Pisatelé si myslí, že reklama vytvořená agenturou Partners BDDH děsí dětí.
V reklamě totiž hraje hlavní roli rodina, jež se prochází narvanou obchodní pasáží a tatík vypadá jako zombie, matka má hlavu medúzy a provázejí je dva vrčící zlí psi. Ovšem v okamžiku, kdy si sednou do své „cé pětky“ se zázračně promění na milou rodinku a z vrčících psů se vyklubou dvě rozkošné dcerušky. Ovšem v okamžiku, kdy chce někdo umýt přední sklo vozu, začne otec okamžitě mutovat zpět v hroznou obludu.
Account directorka z Partners BDDH odbyla celou věc lapidárně prohlášením, že reklama neběží mezi dětskými pořady, je zacílena na rodiče a má být vtipná.
V České republice zajišťuje propagaci značky Citroën agentura Euro RSCG New Europe. n jj
taková hezká rodina. Pouze uvnitř nového Citroënu se z vás stanou normální lidé.