Experiment s červenou barvou

9. 6. 2003 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Za krabičku tamponů volně položenou v kanceláři na stole by se ženy neměly stydět. Novou vizuální komunikací se je o tom snaží přesvědčit značka Kotex.
Jindřich Jirásek
Rtěnka na obalu namísto polopatických obrázků o absorpčních schopnostech má udělat další krok v emancipaci dámských hygienických potřeb v běžném životě. „Jedním z cílů redesignu obalů je prolomit ostych, který kolem těchto věcí panuje. Proto Kotex také např. používá na obalu červenou barvu, které se ostatní výrobci při propagaci vložek a tamponů úzkostlivě vyhýbají,“ vysvětluje Irena Pršínová z agentury Euro RSCG Dialog. Ta vyhrála tendr Kotexu na zajišťování reklamy inovované výrobkové řady na českém trhu. Kotex, globální značka společnosti Kimberly-Clark, byl v České republice představen počátkem loňského roku a jeho uvedení na trh zajišťovala Ogilvy & Mather.
Všechno na ex
„Tendr se původně týkal pouze podlinkových aktivit, ale nakonec zajišťujeme celou kampaň,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel Euro RSCG Dialog. Kampaň je založena na sloganu „Žij na ex“, který má, podobně jako to dělají ve svých reklamách ostatní výrobci, přesvědčovat potenciální zákaznice, že s tampony a vložkami od Kotexu nebudou nijak omezeny ve svých každodenních plánech. Na slogan je navázána série imageových inzerátů, jež si pohrávají s různými slovy, ve kterých se objevuje ex — expedice, exotika atd. (Euro RSCG použilo stejný koncept už při propagaci Citroe¨nu C3 — FascinaC3, ToleranC3…).
Vana a šampus
Reklama má oslovit ženy ve věku 16 až 24 let. Zajímavý scénář má mít podpora v místech prodeje, kde by tradiční rozdávání vzorků měla ozvláštnit vana a šampaňské, jež má v souladu s komunikační strategií Kotexu navodit atmosféru pohody. Kotex také sponzoroval závod na in-line kolečkových bruslích a koncert dívčí kapely Black Milk. Tváří značky se stala česká modelka a herečka Ester Geislerová n
Žij na ex. Kampaň na Kotex využívá nejen tiskovou inzerci, ale také velkoformátové plakáty.



Redakce MAM

Další zajímavé čtení