V čem vyrazíte do přírody?

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Haly a fitcentra budou za chvíli zet prázdnotou. Všichni se už nyní připravují vyrazit do přírody a rezervují si hřiště. A to je zase další příležitost pro výrobce sportovního vybavení, aby začali inzerovat outdoorové oblečení nebo prostě jen oblečení na ven.
n gs
Plavání. Oblečení na plavání od značky Nike umocňuje fyzickou sílu plavce, jak naznačuje inzerát agentury Wieden+Kennedy Tokio.


Reebok. Nové modely Ultralite a DMX včetně klimatizace představila značka Reebok. Při nákupu se zákazník automaticky zúčastnil soutěže o vůz Beetle. Agentura Leo Burnett z Mexika.

Trampolína. Výhodou propagovaných bot je, že tlumí nárazy a šetří tak vaše klouby. Agentura The Jupiter Drawing room z Jižní Afriky.

Závody. Někdo má prostě navrch a nemusí jít zrovna o zakázaný doping. Proto se běžci v botách Adidas znevýhodňují zvláštním handicapem. Agentura Springer & Jacoby Werbung.

Neúspěšný Wilson. Tuhle reklamu jsem vybrala záměrně, protože nápadně připomíná loňského zlatého vítěze v Cannes Nike. Na rozdíl od něj se tahle reklama agentury Euro RSCG McConnaughy Tatham ve stejném roce dostala jen na short list.

Úspěšný Nike. Španělská agentura Publicis Casadevall Pedreno & PRG.

Trénink. Ukazují vám záda a není to v něčem jiném? Jak naznačují fotky na stěně, trénink oproti výhodě v podobě běžeckých bot Nike nic nezmůže. Agentura Ratto/BBDO.

Vzpěrač. Jednoduchý nápad při využití typického symbolu značky Adidas vždy funguje. Americká agentura Wongdoody.

Nafukovací paNna. „Vzduch znamená podstatný rozdíl,“ poukazuje na nespornou přednost nového modelu běžeckých bot Nike agentura Goodby Silvestein & Partners.

V obchodě. „Tak ještě se na sebe jednou podívejte, takhle se vidíte naposled,“ chtělo by se říct při pohledu na reklamu malajské agentury Grey Worldwide. Běžecké body od Nike vás zřejmě nenechají v klidu a bříško půjde rychle dolů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.