Lara Croft má pomoci prodeji jeepu

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Když si hvězda reklamy postaví hlavu, může se kampaň zdržet i o několik měsíců.
Herečka Angelina Jolie, filmová představitelka počítačové superhrdinky Lary Croft, bude novou tváří aktuální kampaně na vozy Jeep. Lara Croft bude totiž v chystaném filmu Tomb Raider II: Cradle of Life řídit speciální model Jeep Wrangler Rubicon, což chce automobilka náležitě využít pro svou propagaci. Přípravu kampaně, kterou měly na starosti agentury BBDOArnell Group, ovšem provázela řada problémů. Jedním z hlavních podle Advertising Age bylo tvrdošíjné odmítání Angeliny Jolie říct přichystaný slogan: „It’s a Jeep thing.“ Kampaň se tedy musela posunout a věta změnit. Vše se navíc vyřešilo tak, aby z reklamy bylo jasné, že Jeep nepropaguje herečka Angelina Jolie, ale filmová postava Lara Croft. Televizní spot měl původně natáčet přímo režisér Tomb Raider II Jan de Bont. Ten se ovšem během natáčení filmu zranil, takže za něj musel zaskočit pomocný režisér Simon Crane. To vyhovovalo i Angelině Jolie, která se s ním zná už z doby, kdy spolu natáčeli televizní reklamu na Pepsi. Jeep prodal za rok 2002 celkem 459 796 vozů, první čtvrtinu letošního roku však zatím provází pokles odbytu. n jj
A neřeknu to. Donutit Angelinu Jolie říct slogan „It’s a Jeep thing“, byl vážně oříšek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.