Když si hvězda reklamy postaví hlavu, může se kampaň zdržet i o několik měsíců.
Herečka Angelina Jolie, filmová představitelka počítačové superhrdinky Lary Croft, bude novou tváří aktuální kampaně na vozy Jeep. Lara Croft bude totiž v chystaném filmu Tomb Raider II: Cradle of Life řídit speciální model Jeep Wrangler Rubicon, což chce automobilka náležitě využít pro svou propagaci. Přípravu kampaně, kterou měly na starosti agentury BBDO a Arnell Group, ovšem provázela řada problémů. Jedním z hlavních podle Advertising Age bylo tvrdošíjné odmítání Angeliny Jolie říct přichystaný slogan: „It’s a Jeep thing.“ Kampaň se tedy musela posunout a věta změnit. Vše se navíc vyřešilo tak, aby z reklamy bylo jasné, že Jeep nepropaguje herečka Angelina Jolie, ale filmová postava Lara Croft. Televizní spot měl původně natáčet přímo režisér Tomb Raider II Jan de Bont. Ten se ovšem během natáčení filmu zranil, takže za něj musel zaskočit pomocný režisér Simon Crane. To vyhovovalo i Angelině Jolie, která se s ním zná už z doby, kdy spolu natáčeli televizní reklamu na Pepsi. Jeep prodal za rok 2002 celkem 459 796 vozů, první čtvrtinu letošního roku však zatím provází pokles odbytu. n jj
A neřeknu to. Donutit Angelinu Jolie říct slogan „It’s a Jeep thing“, byl vážně oříšek.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).