GENERATION NEXT

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

John Hegarty,
chairman a kreativní ředitel londýnské agentury Bartle Bogle Hegarty

„Reklama je výsledným produktem dobrého zadání a skvěle odvedené práce týmu agentury, naše filozofie vychází z toho, že zákazníci na celém světě vnímají brand stejně. Nemyslíme tím, že jsou třeba Francouzi, Angličané a Němci stejní lidé — to by bylo směšné, protože mají odlišnou historii, jiné kořeny, jiné postoje. Avšak když se na ně podíváme jako na zákazníky, uvidíme, že jejich způsoby jsou touto historií ovlivněny jen zřídka,“ říká Hegarty a dodává, „většinou jednají pod diktátem dnešního globálního vnímání světa, tak jak jim ho přinášejí světová média.“ Tato filozofie přinesla reklamní agentuře Bartle Bogle Hegarty mnoho úspěchů. Od počátku svého vzniku v roce 1982 nabízela klientům silné a velmi dobré kreativní návrhy. Mnoho mezinárodních společností bere v úvahu výhody, které skýtá centrální pojetí Evropy, a co víc, poslední dobou jsou propojovány i trhy Asie a USA. Kampaně, které vzniknou v New Yourku, lze použít v Singapuru a naopak.
„Naší hlavní výhodou je, že vytváříme unikátní mezinárodní reklamní kampaně. Příkladem můžou být naše kampaně pro Levi’s. Jsou dělané pro velmi náročnou klientelu, proto musíme neustále hledat nové, neokoukané a zajímavé cesty, jak si udržet zákazníkovu pozornost.“
Agentura Bartle Bogle Hegarty je svou vysokou úrovní kreativity vyhlášená, proto bývá často trnem v oku konkurenčním agenturám. V roce 1996 a 1997 získala jako jediná reklamní agentura v historii soutěže ocenění „Královská cena pro export“, čímž ukázala celému konzervativnímu reklamnímu světu, že mezinárodní jednotné reklamní řešení je jedním z nejlepších.
„Nemyslím si, že naše kampaně jsou použitelné pro všechny klienty. Je ale pravda, že ve světě, kde neustále roste centralizace a zvyšuje se tlak času a ceny, nabízí Bartle Bogle Hegarty pro mnoho zadavatelů skvělé alternativní řešení.“ n kd



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.