GENERATION NEXT

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Gary Goldsmith
viceprezident a kreativní ředitel Lowe & Partners/SMS, New York

„Reklama nabízí nekonečně mnoho možností, ale já si myslím, že méně je někdy více. Pokud máte dobrý brand, můžete kampaň postavit přímo na něm. Stačí dobrý slogan, špetka vtipu a dobrá kampaň je na světě. Jako například naše reklama pro ESPN2 se sloganem ,Stejné vzrušení s mnohem větším počtem koní‘. Je jednoduchá, jasná, vtipná a snadno zapamatovatelná.“
Jeho kariéra začala v roce 1981 v New Yorku v agentuře DDB, kde se stal během dvou let senior viceprezidentem a kreativním ředitelem. Když agenturu o čtyři roky později opustil, nastoupil jako co-creative director do agentury Chiat/Day advertising, kde měl za úkol vybudovat zcela nové kreativní oddělení. Kromě nových projektů dohlížel na nové kampaně pro klienty Mitsubishi, Gaines Foods a další. „Stále jsem ale cítil, že to není ono. Chtěl jsem pracovat na sebe. Boba jsem znal z DDB a sdíleli jsme stejné názory na to, jak dělat reklamu lépe. Byli jsme mladí a plni elánu. Agenturu jsme otevřeli v dubnu. Za těch necelých deset let jsme udělali ohromný krok kupředu. Když se otočím zpět, jsem na nás právem hrdý,“ komentuje vznik agentury Goldsmith/Jeffrey, kterou založil spolu s Bobem Jeffreyem v roce 1987 a která se během své devítileté historie stala jednou z nejúspěšnějších reklamních agentur v zemi. Vyhrála několik národních i mezinárodních soutěží a mezi její největší klienty patřily Everlast Activewear, J. P. Morgan a ESPN2. V roce 1996 ji koupila Lowe & Partners/SMS, do které přešel i Gary Goldsmith a nyní zde pracuje jako viceprezident a kreativní ředitel.
Nejen časopisy Advertising Age a Adweek magazine bývá často řazen mezi top 100 nejlepších kreativců v zemi. Je opravdovou osobností reklamního průmyslu. Kromě práce v agentuře je jako prezident jedné z nejlepších kreativních organizací TOC (The One Club) aktivním lídrem reklamního průmyslu. Vystupuje na konferencích, přednáší v reklamních organizacích po celé zemi a podílí se i na největších státních reklamních zakázkách.
Získal více než 150 národních a mezinárodních ocenění, zasedal v několika porotách a články o něm a o jeho práci se objevují v mnoha amerických i světových novinách.
Mimo jiné v New Yorku založil reklamní školu pro art directory a copywritery Ad House a je jejím ředitelem.  n kd



Redakce MAM

Další zajímavé čtení