Zatímco v exportu filmových hvězd je Austrálie poměrně dost úspěšná, s reklamou je to horší. Žádný podprůměr, ovšem prýštící gejzír originálních nápadů se také nekoná. Většina přihlášených inzerátů do soutěže Cannes Lions končí na short listu. Jaké jsou, se můžete podívat sami.
n jj
Toyota svítící. Toyota Tarango je tak luxusní, že se z ní vaší rodině nebude chtít vylézt. Agentura Saatchi & Saatchi.
Becks. Pivovar Beck’s — jak se v inzerátu tvrdí, je hrdým sponzorem nočního televizního programu. Agentura Saatchi & Saatchi.
Rexona. S Rexonou budou mít muži, alespoň co se vůně týče, nad ženami vrch. Myslí si to v agentuře Lowe Hunt.
Astra. Kdyby paní používala šaty ze stejného materiálu, ze kterého jsou pracovní rukavice Astra, možná by její tělo bylo stejně svěží jako kůže na rukách. Agentura DDB Sydney.
Citracal. Pokud vám chybí vápník, použijte Citracal — co se bude dít ve vašem těle, názorně předvádí inzerát agentury Curtis Jones & Brown.
Sony. Kamerka Sony jako přívěsek na klíčích. Názorný, i když nijak originální popis skutečné velikosti. Agentura FNL Communications.
Audi TT Coupe Quattro. Když vám pohání každé kolo několik desítek koní, můžete mít v ruce určité cukání. Pro Audi agentura M&C Saatchi.
„Luku, jsem tvůj otec!“ Proč zrovna pivo Carlton Black? Protože jeho černá varianta je opravdu temně černá. Agentura George Patterson Bates.
Coca-Cola. Královna, bohyně, baletka — tím vším se můžete stát. Má to ovšem jednu podmínku — každý den alespoň jednu lahvinku lehké coly. Agentura VCD.