Co vás čeká v Austrálii

28. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zatímco v exportu filmových hvězd je Austrálie poměrně dost úspěšná, s reklamou je to horší. Žádný podprůměr, ovšem prýštící gejzír originálních nápadů se také nekoná. Většina přihlášených inzerátů do soutěže Cannes Lions končí na short listu. Jaké jsou, se můžete podívat sami.
n jj
Toyota svítící. Toyota Tarango je tak luxusní, že se z ní vaší rodině nebude chtít vylézt. Agentura Saatchi & Saatchi.


Becks. Pivovar Beck’s — jak se v inzerátu tvrdí, je hrdým sponzorem nočního televizního programu. Agentura Saatchi & Saatchi.

Rexona. S Rexonou budou mít muži, alespoň co se vůně týče, nad ženami vrch. Myslí si to v agentuře Lowe Hunt.

Astra. Kdyby paní používala šaty ze stejného materiálu, ze kterého jsou pracovní rukavice Astra, možná by její tělo bylo stejně svěží jako kůže na rukách. Agentura DDB Sydney.

Citracal. Pokud vám chybí vápník, použijte Citracal — co se bude dít ve vašem těle, názorně předvádí inzerát agentury Curtis Jones & Brown.

Sony. Kamerka Sony jako přívěsek na klíčích. Názorný, i když nijak originální popis skutečné velikosti. Agentura FNL Communications.

Audi TT Coupe Quattro. Když vám pohání každé kolo několik desítek koní, můžete mít v ruce určité cukání. Pro Audi agentura M&C Saatchi.

„Luku, jsem tvůj otec!“ Proč zrovna pivo Carlton Black? Protože jeho černá varianta je opravdu temně černá. Agentura George Patterson Bates.

Coca-Cola. Královna, bohyně, baletka — tím vším se můžete stát. Má to ovšem jednu podmínku — každý den alespoň jednu lahvinku lehké coly. Agentura VCD.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.