Trojice pro zdraví
Farmaceutická společnost Ivax uvádí na trh řadu potravinových doplňků Perfect Balance, které zahrnují přípravky na pomoc ženám v menopauze, na zvýšení imunity a na podporu centrální nervové soustavy. Hlavním konkurentem na trhu potravinových doplňků je společnost Walmark. Cílovou skupinu tvoří ženy ve věku 15+ se zájmem o zdraví svoje a své rodiny, s vyššími příjmy a z větších měst. Marketingová podpora nejde přes klasickou reklamu, ale hlavní těžiště je v rámci PR, a to formou advertorialů, spotřebitelských soutěží, media relations, v plánu jsou také webové stránky. Cena produktu v této řadě se pohybuje od 160 do 500 Kč. n
Podobné zprávy


Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu


Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio


Evropská databanka je novým členem AČRA MK

