Oskar si koupil hlavní roli v novém kině Imax

10. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Velkoformátové kino Imax, jediné tohoto typu v České republice, se spojilo s mobilním operátorem Oskarem.

Kino se tak nyní jmenuje Oskar Imax a otevření se chystá na 20. března. Kromě Oskara (Český Mobil) je dalším partnerem Coca-Cola. Pro Oskara je to podle Igora Přerovského, ředitele firemní komunikace, na dlouho jediný projekt, se kterým Oskar spojí své jméno. „Navíc Imax má rovněž červené logo, což nás zaujalo,“ uvedl na úvod. Imax je v mnoha zemích partnerem ministerstev školství a podporován, či dokonce částečně financován vládami těchto zemí. V ČR spolupracuje s ministerstvem a školami na vzdělávacích programech, připravil cvičebnice pro žáky, interaktivní hry a programy na síti. Oskar nebude své spojení s kinem ve svých reklamních kampaních komunikovat, spíše jej využije v různých službách. Na další otázky ohledně ceny a spolupráce s kinem odpověděl pro M&M Igor Přerovský.
Na jak dlouho jste smlouvu s Imaxem uzavřeli? Za jakou částku jste vyměnili umístění vašeho jména vedle názvu Imax?
Jedná se o několikaletý kontrakt v hodnotě několika desítek tisíc dolarů. Bližší podrobnosti však nemohu sdělit, jsou součástí smlouvy, jejíž obsah je považován za důvěrný.
Bude opravdu po celou dobu platit exkluzivita na promítání reklam Českého Mobilu s tím, že se ostatní mobilní operátoři v reklamních blocích neobjeví?
Ano, je to jedno z ujednání smlouvy.
Jak plánujete spojení s Imaxem využít (prodej lístků přes mobil, firemní akce pro vaše klienty atd.)?
Spojení s Imaxem chceme využívat zejména ve všech podlinkových aktivitách i při rozvoji nových služeb. Máme již připraven rozsáhlý plán aktivit do konce roku, které využívají našeho partnerství s Imaxem. Jsou to aktivity v oblasti interaktivního marketingu, CRM, akce pro zákazníky a podobně. Imax chceme také intenzivně využívat v rámci interní komunikace. n zuj
Žraloci a dinosauři. První filmy ve 3D technologii budou o zvířatech, která se objeví i v kampani od Bates Praha.
O čem je 3D kino?
Kino Imax
Filmová technologie Imax, vytvořená a vyvinutá společností Imax Corporation v Kanadě, je nejmodernější filmovou technologií na světě. Výška filmového plátna se rovná výšce osmi slonů, kdyby stáli jeden na druhém. Filmové plátno je 20 metrů vysoké a 25 metrů dlouhé. Je vyrobeno ze speciálního difuzního matného vinylu perforovaného tisíci úzkými dírkami, které umožňují volné procházení zvuku a dávají plátnu jakousi „akustickou otevřenost“.
Plátno se vyznačuje jemným zakřivením, které přesahuje za okraj oblasti periferního vidění. Tato skutečnost v kombinaci s umístěním sedadel strmě pod úhlem 23 stupňů poskytuje zcela volný, nerušený výhled z libovolného sedadla. Aby množství světla odráženého směrem k publiku bylo co největší, je plátno potaženo stříbrnou barvou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.