První kampaň z dílny Kaspenu, který vyhrál tendr
na zajišťování propagace Kofoly, se objeví na jaře.
Co se změní na komunikační strategii Kofoly, vysvětloval její brand manažer Břetislav Koláček.
Změní se s novou reklamní agenturou komunikační strategie Kofoly?
Pro rok 2003 se nijak výrazně nezmění. Přibudou pouze nové prvky, ale základní myšlenka a téma zůstávají stejné.
Změní se nějak cílová skupina?
Ano. Cílovou skupinu jsme se rozhodli specifikovat blíže. Dosavadní cílová skupina byla 18 až 35 let. Dnes jsou cílovou skupinou Kofoly primárně mladí lidé ve věku 20 až 25 let.
Proč jste přistoupili ke změně designu etiket?
Stará etiketa již nekomunikovala tak, jak by si značka Kofola zasloužila. Byla příliš usedlá, nevýrazná, nemoderní a neoslovovala stanovenou cílovou skupinu. Věříme, že s novou etiketou se cílové skupině přiblížíme mnohem více.
Chystáte také jiné varianty Kofoly, např. Kofolu Light?
V brzké době ne. n jj
Nová etiketa. Omlazení designu Kofoly vzniklo v grafickém studiu Unity. Nově přidaný lísteček lékořice má vyjadřovat složení nápoje.