Kofola mění cílovou skupinu

3. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První kampaň z dílny Kaspenu, který vyhrál tendr
na zajišťování propagace Kofoly, se objeví na jaře.
Co se změní na komunikační strategii Kofoly, vysvětloval její brand manažer Břetislav Koláček.
Změní se s novou reklamní agenturou komunikační strategie Kofoly?
Pro rok 2003 se nijak výrazně nezmění. Přibudou pouze nové prvky, ale základní myšlenka a téma zůstávají stejné.
Změní se nějak cílová skupina?
Ano. Cílovou skupinu jsme se rozhodli specifikovat blíže. Dosavadní cílová skupina byla 18 až 35 let. Dnes jsou cílovou skupinou Kofoly primárně mladí lidé ve věku 20 až 25 let.
Proč jste přistoupili ke změně designu etiket?
Stará etiketa již nekomunikovala tak, jak by si značka Kofola zasloužila. Byla příliš usedlá, nevýrazná, nemoderní a neoslovovala stanovenou cílovou skupinu. Věříme, že s novou etiketou se cílové skupině přiblížíme mnohem více.

Chystáte také jiné varianty Kofoly, např. Kofolu Light?
V brzké době ne. n jj


Nová etiketa. Omlazení designu Kofoly vzniklo v grafickém studiu Unity. Nově přidaný lísteček lékořice má vyjadřovat složení nápoje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.