Oranžová Karkulka bábovku nenosí

3. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Když na podzim loňského roku uváděla společnost Stock Plzeň svou novinku Fernet Stock Orange, slibovala největší zaváděcí kampaň ve své historii. Tu nyní podpoří rozsáhlá promotion v on-trade zařízeních.
Název celé promotion postavené na soutěži je Oranžová Karkulka a soutěžícím dává možnost získání okamžitých výher. Soutěž proběhne od počátku února do konce března ve dvou stovkách barů a restaurací ve městech po celé ČR.
Soutěž za miliony
Pro účast v soutěži stačí ve vybrané restauraci zakoupit „panáka“ Fernetu Stock Orange, s nímž zákazník zároveň získává stírací los s jistou výhrou. „Mechanismus soutěže je záměrně velmi jednoduchý, aby zaujal velký počet spotřebitelů,“ uvedl brand manažer značky Fernet Stock Orange Michal Riegel. Mezi cenami jsou například poukázka na výběr sportovního zboží v hodnotě 4000 korun v prodejnách HUDY Sport, značkové sluneční brýle Polaroid, flísové čepice, šály a rukavice a připraveny jsou také „panáky“ a „půlpanáky“ Fernetu Stock Orange. Celkem přitom bude v rámci Oranžové Karkulky rozdáno 120 tisíc cen.
Podrobnější informace o soutěži jsou zveřejňovány na speciálních internetových stránkách věnovaných fernetové novince a Oranžová Karkulka zároveň bude propagována v regionálních rádiích. Kromě toho výrobce připravil k soutěži velké množství POS materiálů, které budou k dispozici vybraným barům.
Dosavadní komunikace
Promo Oranžová Karkulka je součástí rozsáhlé škály komunikačních a marketingových aktivit, které jsou s launchem novinky spojeny. Již v závěru loňského roku se rozběhly například televizní a tiskové reklamní kampaně, ochutnávkové akce a začaly fungovat speciální internetové stránky. Když jsme tehdy předpovídali, že celkové výdaje by se mohly vyšplhat až do výše ročního rozpočtu Fernetu Stock Citrus, příliš jsme se nemýlili (viz M&M 41/2002). Ty totiž v roce 2001 dosáhly v hlavních médiích 43 milionů korun, zatímco do novinky Orange bylo během posledních tří měsíců loňského roku investováno přes 33 milionů korun (viz grafy).
Firma při uvádění novinky na trh plánovala do konce roku prodat půl milionu litrů lihoviny, podle vyjádření zástupců firmy se však do konce roku podařilo na trh umístit téměř dvojnásobné množství. n bob


Mediamix produktů Fernet Stock od uvedení Fernet Stock Orange (10/2002—12/2002, v mil. Kč)

Zdroj: ACNielsen
Pozn.: Výdaje na podporu Fernet Stock Citrus činily pouhých 200 tis. Kč
Výdaje na reklamu produktů Fernet Stock od uvedení novinky Stock Orange (v mil. Kč)

Zdroj: ACNielsen

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.