Nová chuť čokolády Orion

10. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou mléčnou čokoládu Orion uvádí v těchto dnech na trh společnost Nestlé Česko. Na trh přichází v balení 100 a 50 gramů a ve třech variantách: Orion mléčná, Orion oříšková a Orion Barila. Uvedení nové mléčné receptury značky Orion bude podpořeno dvěma televizními spoty, širokou škálou POS materiálů v místě prodeje a megasamplingem, v němž bude rozdáno 2,5 milionu kusů vzorků převážně v časopisech, ale i na místě prodeje a plánována je rovněž spotřebitelská soutěž. Doporučená cena 100g tabulkové čokolády je 19,90 Kč. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.