kdo je kdo

10. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Whirlpool v České republice
Výrobce tzv. bílé techniky společnost Whirlpool po razantním vstupu na český trhu před deseti lety zaznamenal koncem 90. let vinou tehdejšího managementu citelný pokles. V rámci celoevropských změn došlo také k výrazným změnám v České republice a značka si loni připsala nárůst o 25 %. V současnosti bojuje značka Whirlpool se značkou Zanussi o první místo v prodejích bílé techniky. Značka Whirlpool má nejsilnější pozici na trhu USA, druhá nejsilnější pozice pak patří Slovensku (cca 40 % v prodaných kusech), které má jednotné vedení s Českou republikou.

Radek Novotný, generální ředitel Whirlpoolu ČR a SR. Na této manažerské pozici pracuje od listopadu 2001. V minulosti zastával funkci generálního ředitele ve společnosti Levi Strauss ČR a SR. Vystudoval VŠE v Praze a absolvoval postgraduální studium MBA ve Francii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.