Co vymýšlí agentura roku?

17. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deutsch byla časopisem Advertising Age vyhodnocena jako nejlepší reklamní agentura v USA. Drtivou většinu reklam, kterými si zasloužila pozornost komise, jež agenturu roku vybírala, však na českém trhu nemáme možnost nikdy uvidět. Proto jsme poprosili Donnyho Deutsche, aby nám pár ukázek tiskových inzerátů ze své dílny poslal…
Snapple. Hmm, zvláštní, rafinovaná až zneklidňující kompozice. Zřejmě nějaký podtext, který nám Středoevropanům uniká. Tiskový inzerát na nápoje Snapple.


Neighborhood. Znamená „Miluji tě. Víc ve špičce?“ ptá se levá strana inzerátu. A pravá pokračuje: „Proč musí stát některá slova více než jiná jenom proto, že je určitá část dne nebo proto, že  člověk musí cestovat dál? Je to špatně. A teď je tomu konec.“ Reklama na  lokální telefonní síť Neighborhood připomíná rané kampaně Oskara, založené na stejných argumentech.


Revlon. Halle Berryová alias agentka Jinx z nového Jamese Bonda. V kampani, kterou realizoval Deutsch, propagovala kosmetiku Revlon.

Deutsch Eclipse. Mitsubishi patří k největším klientům agentury. Reklama propaguje novou generaci sporťáku Eclipse: „The retooled 03 Eclipse. Are you in?“

Tommy hilfiger. Deutsch nemá v portfóliu pouze velké koncerny, ale vymýšlí také např. reklamy pro návrháře Tommyho Hilfigera.


Starwoodform. Moderní luxus je ten, který je současně praktický. Inzerát na síť hotelů Westin.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení