Za spotřebitelem do hor

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Na samplingu produktů, na soutěži a na aktivitách spojených se sponzorováním Českého poháru ve snowboardingu postavily svoji zimní kampaň bonbony Verbena.
n Bohuslav Bohuněk
Pozice bonbonů Verbena je definována jako kombinace příjemné a účinné formy prevence a doplňkové léčby zdravotních potíží. Nosným prvkem v komunikaci je přitom fakt, že blahodárný účinek bonbonů vychází z přírody a je založen na síle léčivých rostlin. Vyzdvihován je i fakt, že bonbon je přirozeně sladký, a přesto zdraví prospěšný.
Hlavním cílem této zimní kampaně je hlavně zvýšení povědomí o této značce a její znalosti u potenciálních spotřebitelů. Ty si výrobce definuje jako lidi ve věku od 20 do 50 let. Mezi hlavní konkurenty patří Halls, Anticol a nově i Bon Pari Vita.
Benefit: léčivý bonbon
Zadavatelem celé kampaně je český distributor bonbonů Verbena společnost I.D.C. Praha (vyrábí IDC Holding-Bratislava), která na českém trhu distribuuje také značky Sedita a Figaro. Realizací kampaně je pověřena agentura ADV Production. Značku Verbena komunikačně zastřešuje motto „Verbena — překvapivý účinek!“ a na českém trhu se spotřebitelé s výrobky setkávají od roku 2003. Značka v loňském roce proinzerovala podle společnosti ACNielsen 5,6 mil. Kč, z toho 4,8 mil. v televizi.
Na slunci i na sněhu
Zimní ochutnávky navazují na sampling z léta a podzimu r. 2002, kdy v rámci vybraných kulturních a sportovních akcí byly nabízeny příchutě Multipo a Apple. Na zkušenostech z těchto aktivit staví i zimní tour, která míří do všech významných českých horských středisek, kde je předpoklad vysokého podílu českých návštěvníků.
Aktuální promotion kampaň zahrnuje trojici z celkového počtu sedmi druhů příchutí dodávaných na český trh, a sice „zimní“ příchutě Slavia (šalvěj lékařská, mentol, citron), Pinia (borovicová silice, máta peprná, eukalypt a mentol) a Aníz (anýz, zelený čaj, limeta). Akce trvá od 4. ledna do 30. března. Jedná se celkem o 11 samplingových dní v rámci standardního provozu lyžařských center, 15 dní samplingu v rámci českého poháru ve snowboardingu a jednu zimní show (Verbena snow show), která je naplánována na 15. března do Bedřichova. Kampaň celkem trvá 27 dní.
Ve střediscích se pohybují čtyři promotéři, kteří rozdávají zmenšeninu obchodního balení Verbena, která obsahuje po jednom vzorku od zmiňovaných příchutí. Velký důraz se klade i na branding – promotéři jsou jednotně oblečeni (bundy, rukavice, čepice s logotypem Verbena).
Doplňková soutěž
Promotion doplňuje soutěž na webových stránkách firmy. Probíhá souběžně s akcemi na horách a je zaměřena především na oslovené respondenty. Vedle bonbonů mohou totiž návštěvníci zimních středisek obdržet také kalendářík r. 2003, který odkazuje na stránky www.prekvapivyucinek.cz a prostřednictvím soutěže je nutí k poznání celé produktové řady Verbena.
Hlavní cenou soutěže je symbolicky snowboard (stránky i soutěž se spouští s první akcí ČP ve snowboardingu, na níž bude Verbena rozdávat své produkty — tj. 25. 1. v Telnici), dále flísové bundy, zimní čepice a rukavice a samozřejmě produkty Verbena a Sedita. n
Profil produktu
Příchutě bonbonů značky Verbena a jejich komunikovaný benefit
Salvia — bylinkové furé, pro váš klidný krk
Pinia — bylinkové furé, pro váš svěží dech
Aníz — bylinkové furé, pro vaši úlevu
Multipo — pomerančové furé, pro vaše zdraví
Apple — jablečné furé, pro vaši krásu
Active — acerolové furé, pro vaši sílu
Fit — pomerančové furé bez cukru, pro vaše zdraví

Sampling bonbonů Verbena. Zimní promotion staví na zkušenostech z léta, avšak do ochutnávek jsou zařazeny „zimní“ příchutě bonbonů. V průběhu zimních měsíců navštíví promotéři všechna významná zimní střediska.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení