Co: internetový obchod s dětským textilem
Plus: nezvyklý a potřebný sortiment
Minus: zatím nesplňuje standardy běžných internetových obchodů, např. neumožňuje platbu kartou, katalog pouze v pdf
Specializovaný maloobchod kojeneckého zboží vznikl již v roce 1992. Vzhledem k nedostatečné nabídce dětského textilu na našem trhu začali následně tento sortiment vyrábět. V roce 1997 pak výrobu oddělili od maloobchodu a nově vzniklá firma Laveta postupně zprovoznila zásilkovou službu pro spotřebitelky. S rozvojem internetu vznikl i internetový obchod. Převážná část jeho zákazníků jsou maminky na mateřské dovolené, které se ve svém předchozím zaměstnání sžily s internetem. Ze zkušeností provozovatelů vyplývá, že jedním z nejdůležitějších propagačních kanálů jsou kladné reference, které si maminky vyměňují mezi sebou.
Ke konci minulého roku Laveta otevřela v Hradci Králové svůj reprezentační kamenný obchod sloužící kromě jiného též k testování zájmu zákazníků o nové kolekce a stala se členem ADMAZ. n
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).