Kdo: Laveta.cz

20. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Co: internetový obchod s dětským textilem
Plus: nezvyklý a potřebný sortiment
Minus: zatím nesplňuje standardy běžných internetových obchodů, např. neumožňuje platbu kartou, katalog pouze v pdf

Specializovaný maloobchod kojeneckého zboží vznikl již v roce 1992. Vzhledem k nedostatečné nabídce dětského textilu na našem trhu začali následně tento sortiment vyrábět. V roce 1997 pak výrobu oddělili od maloobchodu a nově vzniklá firma Laveta postupně zprovoznila zásilkovou službu pro spotřebitelky. S rozvojem internetu vznikl i internetový obchod. Převážná část jeho zákazníků jsou maminky na mateřské dovolené, které se ve svém předchozím zaměstnání sžily s internetem. Ze zkušeností provozovatelů vyplývá, že jedním z nejdůležitějších propagačních kanálů jsou kladné reference, které si maminky vyměňují mezi sebou.
Ke konci minulého roku Laveta otevřela v Hradci Králové svůj reprezentační kamenný obchod sloužící kromě jiného též k testování zájmu zákazníků o nové kolekce a stala se členem ADMAZ. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.