Golf pro celou rodinu

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Vytvořit profesionální zázemí pro náročné, ale zároveň umožnit hrát golf nejširší veřejnosti, to jsou plány společnosti Golf Club Resort Paradise, jejímž prezidentem je Roman Krejčík.
Počet členů ČGF v posledních deseti letech sice stále roste, ale o skutečném boomu se asi nedá hovořit. Myslíte, že někdy nastane? A jak vůbec vnímáte postavení golfu v ČR?
Pokud bereme stoprocentní nárůst členské základny v českých klubech ročně, tak by se i dalo hovořit o boomu. Domnívám se, že současná křivka nárůstu ještě nějaký čas vydrží a golf se stane obecně sportem pro celou rodinu. Popularity hokeje nebo fotbalu ještě dlouho nedosáhne, ale rozšiřující se mediální podpora naznačuje zájem a zvyšující se povědomí obecně.
Troufnete si odhadnout, jak se bude popularita golfu vyvíjet v příštích letech?
Podíváme-li se na holou statistiku členské základny a množství vznikajících hřišť, tak se dá předpokládat i zájem médií, a tím i vyšší popularita. Nemáme ještě profesionální vzory, a tedy ani mediální taháky typu Tigera Woodse, ale výkonnost profesionálního golfu roste a jistě přispěje i k této otázce.
Golf Club Resort Paradise zahájil provoz minulý rok. Jaké jsou vaše plány do budoucna?
V první fázi plánujeme otevření normovaného devítijamkového hřiště v polovině roku 2003. Tím doufáme dojde k rozšíření zájmu o domovské členství, zvýšení zájmu hráčů a realizaci sportovně-společenských akcí. Dále budeme pokračovat v dostavbě prvního 18jamkového hřiště mistrovské úrovně. Předpokládáme dokončení v další sezoně. S tím současně přichází i rozvoj služeb poskytovaných v rámci areálu jako např. realizace turnajů, komerční pronájmy, rozvoj juniorských golfových akademií apod.
Z dlouhodobého hlediska jsou plány smělejší. Chceme nabídnout celý multifunkční areál, který umožní sportovní a rekreační vyžití pro celou rodinu, s relaxací a dalšími nezbytnými službami a zázemím pro trávení volného času.
Jedním z problémů současného golfu je asi absence veřejných hřišť. Hodláte v tomto směru vyjít vstříc lidem, kteří by se rádi s tímto sportem seznámili blíže a nemají třeba Zelenou kartu a její pořízení se jim zdá příliš nákladné?
Právě tato otázka nás vedla k tomu, vybudovat v první fázi výstavby právě veřejné devítijamkové hřiště typu pay and play. Princip, který se osvědčil všude ve světě pro popularizaci golfu. Máte-li chuť si zahrát golf, je tu pro vás připraven celý servis, od zapůjčení golfové výbavy přes trenéra až po vlastní hru na hřišti. Tento princip umožňuje rozšířit povědomí, zrušit přirozené zábrany a ostych z něčeho nového a zároveň dospět k vlastnímu rozhodnutí, zda se dál budete tomuto sportu věnovat a jak intenzivně.
Píšeme o loňském direct mailu připraveném při příležitosti Dne otevřených dveří. Jaké další marketingové aktivity vyvíjíte pro propagaci vašeho klubu?
Loňský DM byl velmi úspěšný. Chceme navázat na získané zkušenosti, dále precizovat, rozšiřovat a zkvalitňovat databázi a s jeho opakovanou realizací v různých formách počítáme i v případě otevření dalších částí resortu. Nedílnou součástí propagace je hlavně mediální podpora, kterou se v tomto roce chystáme zabývat prioritně. Budeme se aktivně věnovat našim členům a jejich okolí, partnerským společnostem a zkvalitňování našich služeb. Ty jsou hlavní propagací samy o sobě.
Velké společnosti se pravidelně objevují jako sponzoři turnajů či přímo klubů. Co jim podle vás spojení se světem golfu přináší?
Tak jako v každém jiném i málo významném sportu či odvětví nebo činnosti je potřeba nabídnout takový produkt, aby tvořil protihodnotu finančního plnění partnera. „Nejlepší obchody se dělají na golfovém hřišti“ je jedna z idejí pravděpodobně každého světového hřiště. Tím vytvářejí prostor pro partnerství, vznik business klubů, partnerských turnajů a dalších sponzorských aktivit. n dav
rozšiřuje se mediální podpora. „S větším zájmem médií poroste i popularita golfu,“ říká Roman Krejčík.


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.