Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

GENERATION NEXT

Redakce MAM6. 1. 20032. 7. 2019

Marcello Serpa,
kreativní ředitel Almap/BBDO,
držitel více než 40 Lvů z Cannes

Jeho reklama je ovlivněna hlavně vzděláním a kulturním prostředím Brazílie a stručně ji lze charakterizovat jako vizuální směs, jako jakousi „novou realitu“, jako školu samby při brazilském karnevalu — ke kterému ostatně rád reklamu přirovnává.
Sám svůj styl pak charakterizuje slovy „jednoduchost, neúcta a síla syntézy“. Je mužem, který věří v moc jednoduché, ale silné myšlenky místo toho, aby se snažil být „moderní“: „Celý den pročišťuji své koncepty a obnažuji je až po myšlenku. Nezaměňuji své myšlenky s nákladnými technikami. Je mnohem jednodušší být moderní, avantgardní, odlišný, než být jednoduchý a inteligentní. Ale moderní věci za dva roky zastarají. Inteligentní věci vydrží navždy. Mnozí lidé se považují za kreativní jen proto, že v televizi uvedou spot s dobrým vtipem, který ale jejich klientovi nijak nepomůže.“
Reklama je soutěž — říká Serpa — ale ne soutěžení o uznání za naši práci. V tomto podnikání jde o to, pomoci jiným lidem k úspěchu: a tito lidé jsou klienti. Nejhorší ze všeho podle něj je, když kreativci, posedlí touhou po oceněních, využívají sociální reklamu pro zisk ceny. „Všiml jsem si, že ego reklamního průmyslu stále více a více sílí. Viděl jsem mnoho veřejně prospěšných kampaní, které nebyly vedeny za účelem někomu pomoci, ale jen proto, aby lidé, kteří je vytvářejí, získali cenu… “
Kreativec musí podle jeho názoru znát především produkt, pro který pracuje. „Myslím si, že nejlepší kreativita je taková, která pomůže klientovi zvýšit prodej jeho produktů či služeb,“ říká Serpa.
Jeho krédo je: „Jsem ředitelem kreativního oddělení a věřím, že lze převyprávět ,Válku a mír‘ bez vyřčení jediného slova.“
Serpa se narodil v Brazílii v Riu de Janeiro roku 1963. Poprvé se setkal se světem reklamy v Německu v roce 1983, když sedm let studoval v Mnichově vizuální a grafické umění. V Německu také začal pracovat v reklamní agentuře, konkrétně v GGK Düsseldorf. Po návratu do Brazílie byl zaměstnán u Guanaes a v roce 1993 se přidal k týmu Almap/BBDO (www.almapbbdo.com.br). n



Zavřít reklamu

Helena Vondráčková obsadila první místo hitparády prodeje CD

Starší článek

Společnost Corpus Solutions, a. s., slaví 10. výročí působení na tuzemském trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bernard

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

Vodafone představil prvního „oldfluencera“ Václava Ježka

Koncem roku 2021 Vodafone vyhlásil casting na prvního českého influencera ve věku nad 65 let, tedy „oldfluencera“. Nyní se jím stal 65letý Václav Ježek,…
4. 8. 20224. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair
Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.