Epica: další pěkně vypečená várka

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Letošní Epica má mnoho vítězů, ale jen jednoho českého, agenturu Leo Burnett Advertising. Přinášíme vám další ukázky toho nejlepšího, co se letos objevilo v evropské kreativitě. Tentokrát opět tisková inzerce na cokoli pomyslíte.
Leo Burnett z Bruselu. Když už všude vidíte špagety, má v tom údajně prsty Heinz. Každý má nárok na nějakou úchylku.


BBDO z Düsseldorfu. Kdyby si král hororů Alfred Hitchcock chtěl někdy zahrát s bonbony a sám sebe představit, vypadalo by to možná právě takto.

BBDO z Düsseldorfu. I z bonbonů se dá vytvořit umění. Toto je soukromá kolekce Camilly Parkrové-Bowlesové, přítelkyně britského prince Charlese.

BBDO z Düsseldorfu. Kolekce Cindy Crawford jasně naznačuje, že tato sbírka byla přidělena královně přehlídkových mol a předních stránek módních časopisů.

Duval Guillaume z Bruselu. I s plynem je možné si v reklamě pohrát jako v případě této kampaně z Belgie.

Armando Testa z Itálie. Pneumatiky Pirelli a zaťatá pěst.

Nadav Kander pro Bartle Bogle Hegarty. Džíny Levi’s pro ženy mají své kouzlo i pro muže.

& Co z Dánska. Obuv Bianco zlevnila, ale zůstala estetická.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.