Akai má prodávat design a cena

13. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na vysoce konkurenčním trhu spotřební elektroniky se pokouší prosadit japonská značka Akai.

Vstup Akai na domácí trh provází zaváděcí reklamní kampaň, jež vznikla neobvykle bez zásahu agentury v reklamním oddělení zlínské společnosti HP Tronic. Ta je provozovatelem jedné z největších tuzemských sítí elektroprodejen v České republice Proton a japonského výrobce na českém trhu exkluzivně zastupuje.
Láká poměr cena/výkon
Série inzerátů se aktuálně objevuje v odborných časopisech zabývajících se elektronikou a společenských magazínech. „Kampaň je vlastní, inspirovali jsme se občas nápady našich italských kolegů. Vše je založeno na hlavním sloganu, který Akai provází – Architektura japonské výjimečnosti. Výrobky Akai jsou totiž odlišné od konkurence zejména nápaditým a účelným designem. Velký důraz je kladen na tiskovou inzerci, průběžné informování o nových modelech nejen v odborných časopisech a také na vlastní PR aktivity,“ vysvětlil M&M cíle komunikační strategie Akai na domácím trhu Bohuslav Komín zodpovědný za public relations.

Z tržnic mezi elitu
Značka Akai se poprvé na českém trhu objevila počátkem 90. let, kdy bylo možné v malých obchodech a na tržištích koupit především magnetofonové kazety a omezený sortiment elektroniky. Nyní se tedy pokouší vrátit zpět, ovšem prezentována jako exkluzivní brand, který oproti konkurenci nabízí relativně levně neotřelý design. Podle monitoringu společnosti ACNielsen inzerovala značka Akai v loňském roce pouze v časopisech, ve kterých její dovozce utratil 724 tis. korun. n jj
Kreativita in-house. Reklama na značku Akai vzniká interně v reklamním oddělení společnosti HP Tronic, jež firmu exklusivně zastupuje.


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.