Pokračovat

Úvodní slovo

Autor: Kateřina Borovanská
Slavíme dekádu a stali jsme se největší komunikačně-marketingovou soutěží v České republice. Content marketing a integrované kampaně vítězí
Letos neslavíme jen 10 let vašeho úspěchu a skvělé práce, ale zároveň to, že jsme se stali největší komunikačně-marketingovou soutěží na českém trhu. Větší než Zlatý středník, Lemur, EFFIE i ACD Creative Awards. Je to hlavně ocenění vás, kteří se Fénixe účastníte. Před 10 lety jsem zakládala Fénixe s jasnou vizí a ideály. Chtěla jsem na českém trhu zorganizovat soutěž, která bude odpovídat mezinárodním standardům a odborné úrovni hodnocení prací (ne 5 lidí v zasedačce, ale opravdu kvalitní porota, která pracuje na ucelených výsledcích celého klání). A toto úsilí a posun trhu, kam jsme jej již před 10 lety viděli jít, má své výsledky. Jednoznačně se ukazuje, že trh integruje digitální kampaně, PR kampaně, že značky pracují s ucelenými content marketingovými kampaněmi. Ostatně to je hlavní kategorie naší soutěže. My věříme, že do skládačky brilantní komunikace patří i skvělá média, a proto letos spouštíme sourozence FCM, Fénix Média pro klasická média na českém trhu. Nebojte se, vyrostli jsme a vy s námi, ale náš primární focus bude vždy postavený na kvalitě, na vyhledávání nejlepších prací na trhu, na snaze o dobrou péči o vás a osobní komunikaci. Zároveň vám letos v omezené míře nabídneme možnost si zakoupit konzultace a workshopy s naším týmem po Fénixovi ke zpětné vazbě k projektům a jejich rozvoji do budoucna. Budeme vás o této nabídce informovat v nejbližších 14 dnech. Teď už se těšíme na setkání v úterý v Empire Hall, kterému děkuji za vřelé a milé partnerství k jubilejnímu 10. ročníku soutěže.
Více o soutěži