Od prosince rozšiřuje Lenka Hrochová obchodní tým divizí Euro a motoristických titulů. Nově nastupuje do pozice senior key account manager a na starost bude mít agenturní i přímý prodej a VIP zákazníky. Podílet se bude také na nových projektech vydavatelství Mladá fronta, a to na připravovaných časopisech Hipster a Active Sport.

Časopis Hipster začne vycházet od března a doplní portfolio ekonomické divize Euro. Bude cílit na studenty a čerstvé absolventy vysokých škol a skupiny mladých čtenářů s vyššími příjmy. Zároveň chce vydavatelství přijít s novinkami v divizi Motoristických titulů. Plánuje vydávat dva nové magazíny pod značkou Active Sport, v nichž bude sledovat nejen trendy v oblasti sportu, ale i designu a technologiích se sportovním segmentem spojenými.

reklama
reklama

Vydavatelství Mladá fronta funguje na trhu už třiasedmdesát let. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. V divizi Euro HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných on-line titulů.

 

 

reklama