Jiří Vítek přichází z vydavatelství Czech News Center, kde pracoval na pozici Deputy Chief Digital Officer pod Matějem Huškem. Ten nastoupil do Seznamu minulý měsíc a Jiřího Vítka si teď stáhl s sebou.

Více než šest let jste pracoval ve vydavatelském domu CNC. Na co z té doby jste nejvíc hrdý?

Na úspěšné řízení expanze on-line oddělení na dvojnásobnou velikost a nastavení procesů tvorby, vývoje a údržby produktů. Dále na instantní řešení pro živý videostreaming a samozřejmě také na svůj podíl na postupném růstu CNC v on-line.

Co bude vaším hlavním úkolem v Seznam.cz?

Ze své pozice zástupce ředitele Homepage a obsahových služeb budu mít na starosti běžný denní provoz oddělení. Důraz kladu na pomoc projektovým manažerům i vývojářům s transformací vizí firmy do konkrétních produktů a služeb. Vedle toho se budu podílet na tvorbě celkové strategie oddělení i nových produktů.

Když hledáte něco na internetu, využíváte spíš Seznam nebo Google?

Využívám zejména Google, Facebook a YouTube.

reklama
reklama

Daří se podle vás českým médiím v digitálu? Proč?

Myslím, že daří, protože v českých médiích pracuje nemálo chytrých lidí, kteří se nebojí zkoušet nové postupy a strategie. Mohlo by se ale dařit ještě lépe. Naději vidím, vedle nekončících inovací, také v další fázi zpoplatňování obsahu, a efektivnější práci s reklamou.

 

 

reklama