Agenturu Gong, patřící do sítě Dentsu Aegis Network, povede Zdeňka Zlatušková. Střídá dosavadního ředitele Tomáše Vozába. Pod jejím vedením agentura posune své zaměření.

Nová ředitelka působila skoro tři roky v Omnicom Media Group, kde řídila projekty pro sociální sítě. Na starosti měla i spolupráci s influencery. Právě oblasti influencer marketingu se bude agentura Gong nyní věnovat.

„Gong tak se svou expertízou ve sféře získaných médií doplní služby agentury Bistro Social, která zaštiťuje oblast vlastněných sociálních médií, a divizi Isobar zastřešující placená média,“ vysvětluje Ondřej Pavelek, šéf agentury Bistro Social.

reklama
reklama

 „Prioritou pro mě je, abychom klientům nabízeli řešení, která budou nejen nápaditá, ale také efektivní. I proto v integraci týmů vidím velký potenciál pro klienty skupiny i mimo ni,“ dodává Zlatušková.

reklama