Lukáš Zmátlík k 1. červnu nastoupil do vydavatelství Mladá fronta do pozice ředitel divize Motor Media. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní, předplatitelské a distribuční aktivity tištěných titulů v oblasti auto-moto, sportovní a hobby magazíny. Dále by měl věnovat marketingovým aktivitám.

Lukáš Zmátlík přichází z ČSOB, kde byl poradcem pro management v oblasti transformace retailového bankovnictví. Čtyři roky působil v médiích: v CET 21 (TV Nova) jako projektový manažer a poté vedoucí oddělení podpory prodeje. Před tím pracoval šest let v poradenské společnosti PwC v pozici asistent manažera v pražské pobočce i v australské Canbeře.

reklama
reklama

V divizi Motor Media Mladá fronta vydává např. časopisy AUTO7, auto motor sport, Motocykl, BIKE Peloton, ale i Outdoor a Udělej si sám. V počtu prodaných titulů v tomto segmentu má Mladá fronta 31% podíl na českém trhu.

reklama